arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

شرکت اپل از قوانین جدید مالیاتی فرار می کند / وعده «ترامپ» به «تیم کوک» عملی می شود؟!

شرکت اپل مشمول قوانین جدید ترامپ در مورد کالاهای چینی نمی شود.این خبری است که تیم کوک مدیر اپل اعلام کرده است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل مشمول قوانین جدید ترامپ در مورد کالاهای چینی نمی شود.این خبری است که تیم کوک مدیر اپل اعلام کرده است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اپل قادر خواهد بود از سد تعرفه های 25 درصدی عبور کند. این در حالی است که اغلب کالاهای چینی در فهرست تحریم های جدید ایالات متحده قرار گرفته اند.
نیویورک تایمز  نیز روز دوشنبه گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به مدیر عامل شرکت اپل،اطمینان داد که دولت آمریکا تعرفه های آیفون را که مشمول چین می شود، نخواهد پرداخت. 

تیم کوک از ماه گذشته دیدارهایی را با ترامپ انجام داده، تا اطمینان حاصل کند که شرایط دقیقا مطابق انتظاراتش است و تعرفه های تجاری جدید تاثیری بر تعرفه ها و مالیات های این شرکت نخواهد داشت.جالب است بدانید تیم کوک روابطی صمیمانه با چین دارد و حتی بارها برای ارتقای سطح تجاری چین نیز تلاش کرده و حتی سمینار تشکیل داده است.

دولت  ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که  50 میلیارد دلار کالاهای چینی دارای "فناوری های قابل توجه صنعتی" تحت 25 درصد تعرفه قرار خواهند گرفت.این موضوع  بیش از 1100 نوع محصول را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تعرفه ها بر تنش میان چین و ایالات متحده در مذاکرات تجاری تأکید دارند، موضوعی که شاید نقطه اوجش را می توان تنش با شرکت چینی " زد تی ای" دانست.

نظرات بینندگان