arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

انتقاد محسن هاشمی به تعویق مجدد بهره‌برداری از خط ۷ مترو: شهرداری هرچه زودتر تکلیف این خط را مشخص کند / تعداد قابل‌توجهی پروژه نیمه‌تمام، از دوره قبل مانده و بلاتکلیف هستند

رئیس شورای شهر تهران نسبت به تعویق افتادن مجدد خط ۷ مترو انتقاد کرد و گفت: شهرداری هر چه زودتر تکلیف این خط را مشخص کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای شهر تهران نسبت به تعویق افتادن مجدد خط ۷ مترو انتقاد کرد و گفت: شهرداری هر چه زودتر تکلیف این خط را مشخص کند.

محسن هاشمی رفسنجانی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه شهرداری باید تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام انجام دهد اظهار کرد: متاسفانه تعداد قابل توجهی پروژه نیمه تمام از دوره قبل مانده و بلاتکلیف هستند.

وی تصریح کرد: در جلسه هفته گذشته که شهردار تهران نیز حضور داشت این موضع عنوان شد و آقای افشانی نیز تصریح کرد که برنامه‌ریزی برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌دهد.

هاشمی با اشاره به تعویق افتادن مجدد خط هفت مترو گفت: این موضوع مورد انتقاد شورای شهر نیز بوده است و به شهردار تهران نیز تذکر داده شده است. البته هفته گذشته شهردار تهران بازدیدی را از این خط داشته است و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری خط ۷ مترو باشیم. مدیریت شهری برنامه‌ریزی جدیدی را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین پروژه‌های جدید داشته باشد.

نظرات بینندگان