arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

تلاش‌های مسئولان بی‌نتیجه ماند / پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس باز نمی‌شود

با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس اما در نهایت پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه باز نشد. اشتباه وکیل اول باشگاه پرسپولیس که به جای شکایت از فیفا از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرده بود باعث شد تا تلاش‌های مسئولان باشگاه به نتیجه نرسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس اما در نهایت پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه باز نشد.

به گزارش فارس، با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی اما در نهایت این پنجره باز نخواهد شد تا سرخ‌پوشان بعد از محرومیت از نقل و انتقالات در نیم‌فصل دوم فصل گذشته نقل و انتقالات تابستانی را هم از دست بدهند.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در همین خصوص سفرهایی هم به ترکیه و سوئیس انجام داد تا بتواند مجوز لغو محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات را انجام دهد، اما با وجود موافقت‌هایی که از سوی دادگاه CAS انجام شده بود اما در نهایت پنجره تابستانی پرسپولیس بسته ماند.

باشگاه ریزه اسپور ترکیه در پی بازگشت مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با این باشگاه به پرسپولیس از این بازیکن و این باشگاه شکایت کرد تا علاوه بر محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات مهدی طارمی هم 4 ماه از فوتبال محروم شود.

اشتباه وکیل اول باشگاه پرسپولیس که به جای شکایت از فیفا از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرده بود باعث شد تا تلاش‌های مسئولان باشگاه به نتیجه نرسد.

نظرات بینندگان