arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

دادگستری تهران: دادخواست رفع تصرف از ملک سردار فیروزآبادی در لواسان به حوزه قضایی واصل شد

غلامحسین اسماعیلی درباره ماجرای تصرف ویلایی 10 هزار متری در لواسان توسط یکی از مقامات کشور گفت: در رابطه با موضوع ویلای لواسان صرف نظر از صحت و سقم این موضوع، آنچه ما قطعا به عنوان دستگاه قضایی اعلام می کنیم این است که تا امروز از ناحیه نهادی که مالکیت قانونی ملک مذکور را داشته هیچ درخواست و دادخواستی مبنی بر تخلیه، خلع ید و رفع تصرف به مرجع قضایی در تهران و حوزه لواسان واصل نشده و در نتیجه از ناحیه دستگاه قضایی هیچ حکم و دستوری در این جهت صادر نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: این ادعا که با مماشات دستگاه قضایی در اجرای حکم تصرف ادامه یافته، کذب است.

به گزارش تسنیم؛ رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امروز دادخواستی از نهاد ذی ربط مبنی بر رفع تصرف از این ملک به حوزه قضایی لواسان واصل شده است.

غلامحسین اسماعیلی در جمع خبرنگاران درباره ماجرای تصرف ویلایی 10 هزار متری در لواسان توسط یکی از مقامات کشور اظهار کرد: در رابطه با موضوع ویلای لواسان صرف نظر از صحت و سقم این موضوع، آنچه ما قطعا به عنوان دستگاه قضایی اعلام می کنیم این است که تا امروز از ناحیه نهادی که مالکیت قانونی ملک مذکور را داشته هیچ درخواست و دادخواستی مبنی بر تخلیه، خلع ید و رفع تصرف به مرجع قضایی در تهران و حوزه لواسان واصل نشده و در نتیجه از ناحیه دستگاه قضایی هیچ حکم و دستوری در این جهت صادر نشده است.

وی اضافه کرد: این ادعا که با مماشات دستگاه قضایی در اجرای حکم تصرف ادامه یافته، کذب است و ناشی از بی اطلاعی، اظهار کنندگان این ادعاست و تا کنون چنین حکمی از سوی دستگاه قضایی صادر نشده چون تقاضایی نبوده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: البته قبل از حضور در این جلسه، ساعت 14 و 30 دقیقه امروز دادخواستی از نهاد ذی ربط مبنی بر رفع تصرف از این ملک به حوزه قضایی لواسان واصل شده است.

اسماعیلی ادامه داد: با شنیدن این خبر دستور اکید صادر کرده بودم که در صورت وصول چنین تقاضایی با سرعت و دقت رسیدگی صورت گیرد. با رعایت موازین قانونی برای هفته آینده تعیین وقت شده تا دادگاه نسبت به این موضوع رسیدگی کند.

نظرات بینندگان