arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

پیش فروش 24 هزار بلیت نمایش بازی ایران-اسپانیا در سینماها/رکورد بازی ایران و مراکش شکسته شد/پیش بینی می شود این بازی درآمد ۶۰۰ میلیون تومانی داشته باشد

تیم ملی کشورمان ساعت 22:30 شامگاه چهارشنبه 30 خردادماه به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت. فوتبالی که شاید جذابیت و استرس آن برای همه مردم ایران چندین برابر بازی ایران با تیم مراکش باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سینماهای کشور 30 ساعت مانده به بازی ایران و اسپانیا، بیش از 24 هزار بلیت فروخته‌اند و روند بلیت‌فروشی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان ساعت 22:30 شامگاه چهارشنبه 30 خردادماه به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت. فوتبالی که شاید جذابیت و استرس آن برای همه مردم ایران چندین برابر بازی ایران با تیم مراکش باشد.

سینمای کشور طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نمایش بازی‌های جام جهانی بلیت‌فروشی کرده‌اند و بازی ایران و اسپانیا را به نمایش می‌گذارند.

به گفته مدیر سایت سینماتیکت، تاکنون سینماهای کل کشور 24 هزار بلیت برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به فروش رسانده‌اند که با احتساب قیمت 20 هزار تومانی بلیت‌ها، 480 میلیون تومان عاید سینمای ایران شده است. البته فروش بلیت‌ها هنوز ادامه داد.

برج میلاد تهران هم که این روزهای صحبت قیمت گزاف بلیت‌هایش در محافل سینمایی شنیده می‌شود تا کنون 480 بلیت‌فروخته است که با حساب قیمت 65 هزار تومانی بلیت‌هایش، بیش از ۳۱ میلیون تومان دریافتی داشته است.

سینماهای کشور برای بازی ایران و مراکش ۲۶ هزار قطعه بلیت فروخته‌اند.

نظرات بینندگان