arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

ایده های تبلیغاتی جدید فیسبوک در راه است / از قابلیت های تعاملی تا امکان رای گیری آنلاین

فیس بوک به کاربران اجازه خواهد داد تا ویدئوهای تعاملی بیشتری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ویدئوهایی که اغلب ماهیت تبلیغاتی خواهند داشت و قرار است به نقطه قوت تبلیغات در فیسبوک تبدیل شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک به کاربران اجازه خواهد داد تا ویدئوهای تعاملی بیشتری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ویدئوهایی که اغلب ماهیت تبلیغاتی خواهند داشت و قرار است به نقطه قوت تبلیغات در فیسبوک تبدیل شوند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نتاین ویدئوها می توانند به موضوعی برای تبلیغات قوی تر تبدیل شوند اما چگونه؟ همانطور که اشاره شد؛ ویدیوها  در فیس بوک  تعاملی تر می شوند. درواقع فیسبوک اعلام کرد قرار است این ویژگی های جدید تبدیل به مدل مشابهی با غول های تعاملی مثل  تریویا تبدیل شود.

فیس بوک گفت که این راهی برای افرادی است که از طریق فیلم های خود در فیسبوک درامدزایی دارند. برای مثال تنظیم اشتراک ماهانه 5 دلار و در نتیجه دریافت اجازه  برای دعوت افراد بیشتری در جهت مشاهده تبلیغاتشان . این برنامه ها احتمالا وارد نوار ابزار فیسبوک می شوند ولی فعلا در قالب یک قابلیت آزمایشی جدید در صفحات فیسبوک معرفی می شوند.

فیس بوک در 2 پست وبلاگی جدید نیز اعلام کرد که امکان رای گیری را به ویدئوهای زنده اضافه می کند. این رای گیری به کاربران اجازه می دهد تا پرسش های خود را با مجموعه ای از پاسخ ها برای بررسی نظرات بینندگان اضافه کنند.

از دیگر تغییرات فیسبوک می توان به اتصال هر چه بیشتر سازندگان ویدئویی ایالات متحده آمریکا به تبلیغات اشاره کرد. امکان افزایش مدت زمان تبلیغات ویدئویی از دیگر امکانات این سیستم های جدید است.

 

نظرات بینندگان