arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

رهبر معظم انقلاب: نباید نگاه مجلس به توانایی‌ها و ظرفیت‌های ملی مأیوسانه باشد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس گفتند: در دوره‌ی ما هم ۴۰ سال است که سخت‌ترین دشمنی‌ها با ملت ایران می‌شود، هر کاری توانسته‌اند کرده‌اند، از جنگ، تحریم و توطئه‌ی امنیتی.حالا این ملت را با قبل از انقلاب مقایسه کنید؛ اقتدار و عظمت این ملت، پیشرفت و علم این ملت، حضور این ملت در عرصه‌های بین‌المللی را ببینید.شما عصاره‌ی فضائل این ملتید. پس بدانید که چه‌کار باید بکنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مجلس نباید نماد «تردید»، «خودکم‌بینی»، «یأس»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد.

رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار اظهار کردند: امام فرمودند «مجلس عصاره‌ی همه‌ی فضائل ملت است». دقت کنید، نگفتند عصاره‌ی همه‌ی خصلت‌های ملت.

ایشان گفتند: مجلس نباید نماد «تردید»، «خودکم‌بینی»، «یأس»، «ناامیدی» و «عدم توجه به مسائل کشور» باشد. مجلس نباید نگاهش به توانایی‌ها و ظرفیت‌های ملی مأیوسانه باشد.

ایشان افزودند: این ملت در تاریخ، نماد ایمان، علم، اعتمادبه‌نفس، افتخار به داشته‌های خود و نماد پایداری بوده است. البته متأسفم که مطالعه‌ی تاریخ در میان جوانان ما کم است.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: سلجوقی‌ها که به ایران تهاجم کردند نه‌فقط در تمدن ایرانی هضم شدند، بلکه ناچار، به مروجان و مبلغان فرهنگ ایرانی تبدیل شدند. مغول‌ها هم نتوانستند فرهنگ و تمدن و نیاز خود را به ما تحمیل کنند.

رهبر انقلاب گفتند: در دوره‌ی ما هم ۴۰ سال است که سخت‌ترین دشمنی‌ها با ملت ایران می‌شود، هر کاری توانسته‌اند کرده‌اند: از جنگ، تحریم و توطئه‌ی امنیتی.

ایشان افزودند: حالا این ملت را با قبل از انقلاب مقایسه کنید؛ اقتدار و عظمت این ملت، پیشرفت و علم این ملت، حضور این ملت در عرصه‌های بین‌المللی را ببینید.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: شما عصاره‌ی فضائل این ملتید. پس بدانید که چه‌کار باید بکنید.

در حال تکمیل...

نظرات بینندگان