arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

جام‌جهانی/ کوکه مقابل ایران نیمکت‌نشین می‌شود؟

در ترکیبی که روزنامه آس منتشر کرده اسپانیا بر خلاف بازی اول مقابل پرتغال با تنها یک هافبک دفاعی بازی می‌کند. بر این اساس کوکه، هافبک دفاعی دوم تیم روی نیمکت می‌رود تا لوکاس واسکز به عنوان گوش راست در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ترکیبی هجومی‌تر نسبت به بازی اول که با توجه به نیاز اسپانیا به سه امتیاز منطقی به نظر می‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بر اساس گمانه‌زنی رسانه‌های ورزشی اسپانیا هیرو امشب کوکه را نیمکت‌نشین می‌کند تا از یک هافبک تهاجمی‌تر استفاده کند.

فرناندو هیرو مثل کی‌روش ترکیب اصلی‌اش را قبل از بازی با ایران افشا نکرده، ولی رسانه‌های اسپانیا بر اساس اخباری که از درون تیم دارند، یازده بازیکن این تیم را تخمین زده‌اند.

به نوشته ایران ورزشی ، در ترکیبی که روزنامه آس منتشر کرده اسپانیا بر خلاف بازی اول مقابل پرتغال با تنها یک هافبک دفاعی بازی می‌کند. بر این اساس کوکه، هافبک دفاعی دوم تیم روی نیمکت می‌رود تا لوکاس واسکز به عنوان گوش راست در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ترکیبی هجومی‌تر نسبت به بازی اول که با توجه به نیاز اسپانیا به سه امتیاز منطقی به نظر می‌رسد.

روزنامه اسپرت هم ترکیبی منتشر کرده که با ترکیب آس تفاوت جزئی دارد. بر اساس نوشته این روزنامه کاتالونیایی کوکه روی نیمکت می‌نشیند، ولی به جای او تیاگو در ترکیب قرار می‌گیرد، نه واسکز.

نظرات بینندگان