arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

جام‌جهانی/ مهدوی کیا: اسپانیا ابتدای بازی گل نزند عصبی می شود

مهدی مهدوی کیا با دعوت فیفا به روسیه رفته تا بازی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا را تماشا کند. هافبک مهاجم سابق تیم ملی که موفق به گلزنی در جام جهانی 1998 فرانسه شده درباره بازی حساس ایران- اسپانیا می گوید:«روی تیم ما هیچ فشاری نیست. اگر حتی خدای نکرده به اسپانیا هم ببازیم کسی به تیم ما ایراد نخواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

اسپانیا بازی اول خودش را هم مساوی کرده و دوست دارد به گل زودهنگام برسد و هر چقدر از زمان بازی بگذرد آن‌ها عصبانی‌تر می‌‌شوند. در هر صورت امیدوارم یک اتفاق خوب در این بازی رقم بخورد.

مهدی مهدوی کیا با دعوت فیفا به روسیه رفته تا بازی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا را تماشا کند. هافبک مهاجم سابق تیم ملی که موفق به گلزنی در جام جهانی 1998 فرانسه شده در گفت و گو با تسنیم درباره بازی حساس ایران- اسپانیا می گوید:«روی تیم ما هیچ فشاری نیست. اگر حتی خدای نکرده به اسپانیا هم ببازیم کسی به تیم ما ایراد نخواهد گرفت.

چون با توجه به سوابق فوتبالی و فاصله فوتبال دو کشور شاید این اتفاق بیفتد، اما اگر خلاف این قضیه رخ بدهد آن موقع همه معادلات را به هم ریخته‌ایم و فشار زیادی روی تیم حریف خواهد آمد. اسپانیا بازی اول خودش را هم مساوی کرده و دوست دارد به گل زودهنگام برسد و هر چقدر از زمان بازی بگذرد آن‌ها عصبانی‌تر می‌‌شوند. در هر صورت امیدوارم یک اتفاق خوب در این مسابقه رقم بخورد و شاهد موفقیت تیم ملی باشیم.»

مهدوی کیا صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« گروه ایران یکی از سخت‌ترین گروه‌هایی بود که می‌شد در آن حضور داشته باشیم. مراکش قهرمان آفریقا، اسپانیا قهرمان سابق جهان و پرتغال قهرمان اروپا، اما الان موجی از امیدواری در ما وجود دارد. رمز موفقیت سه امتیاز بازی اول بود که خوشبختانه به دست آوردیم و در این حالت تا روز آخر به صعود امیدوار خواهیم بود. یعنی حتی اگر به اسپانیا هم ببازیم در بازی با پرتغال امیدواریم که به مرحله بعد صعود کنیم. در هر صورت باید ببینیم مقابل اسپانیا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد اما همیشه باید امیدوار بود. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. شما می‌بینید ایسلند، آرژانتین را متوقف کرد و سوئیس هم برزیل را. این امیدواری همیشه در فوتبال است و به همین خاطر هم این رشته به این اندازه شیرین است. فوتبال، بسکتبال نیست که همه چیز از قبل مشخص باشد. به نظرم همه باید امیدوار باشند و این انرژی مثبت بین مردم وجود داشته باشد. تیم ما هم زحمت خودش را خواهد کشید تا شاهد یک موفقیت ملی باشیم.»

نظرات بینندگان