arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اعتراض مدیران سلیکون ولی به سیاست های ترامپ تا حمله هکرها به ارزهای دیجیتال کره جنوبی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اغلب مدیران مطرح سیلیکون ولی  نسبت به سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ و جداسازی کودکان از والدین در مرز مکزیک  معترض شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هکرها برای بار دوم طی 10 روز گذشته به ارزهای دیجیتال و معادلات مبتنی بر این ارزها حمله کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هوش مصنوعی انویدیا می تواند فیلم ها را به شاهکاری متفاوت تبدیل کند. این شرکت قول داده که به زودی خدماتی متفاوت را به کاربران ارائه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

الکساندر کوگان؛ مسبب داستان رسوایی  ماجرای کمبریج آنالیتیکا قصد دارد از رسوایی های بعدی اطلاعاتی پیشگیری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا به دنبال ایجاد یک مقر جدید در آلمان است. این موضوع اخیرا از سوی ایلان ماسک مطرح شده است و به نظر می رسد برای وی حائز اهمیت بسیاری است. مشروح خبر را اینجا ببینید.

ردیاب تناسب اندام جدید فیتبیت مدل ورسا یکی از جذاب ترین ردیاب هایی است که برای کاربران علاقه مند به ورزش و تناسب اندام کاربردی است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک به کاربران اجازه خواهد داد تا ویدئوهای تعاملی بیشتری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ویدئوهایی که اغلب ماهیت تبلیغاتی خواهند داشت و قرار است به نقطه قوت تبلیغات در فیسبوک تبدیل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان