arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

آیا تساوی ایران مقابل اسپانیا در صعود ایران تاثیری داشت؟

حتی اگر ان گل ما مقابل اسپانیا مورد قبول قرار گرفته و نتیجه مساوی می‌شد، باز هم تفاوتی برای صعود ما نداشت چرا که ایران برای صعود از این گروه حتما نیاز به یک برد داشته و دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هر چقدر که بازی خارق‌العاده جوانان ایرانی مقابل برنده جام جهانی، حال خوشی را در میان‌ملت ایران‌ و ملت‌های منطقه خاورمیانه به همراه داشته، همان مقدار هم نتیحی بازی و حسرت بابت مردود اعلام کردن گل ایران، موجب ناراحتی علاقمندان به تیم‌ایران شده است، اما نکته جالب توجه این است که حتی اگر ان گل مورد قبول قرار گرفته و نتیجه مساوی می‌شد، باز هم تفاوتی برای صعود ما نداشت چرا که ایران برای صعود از این گروه حتما نیاز به یک برد داشته و دارد.

چرا که اگر اسپانیا هم مانند ایران و پرتغال مراکش را با نتیجه حداقلی ۱-۰ ببرد (که کاملا محتمل است) ایران هیچ چاره ای جز برد یکی از تیم های اسپانیا و پرتغال نخواهد داشت چرا که ایران حتی اگر با هر دو تیم های اسپانیا و پرتغال هم به تساوی می‌رسید، و نهایتا ۵ امتیازه می‌شد به دلیل گل زده کمتر، باز هم از گروه خود صعود نمیکرد.

پس باخت از اسپانیا و مساوی با آن خیلی هم تفاوتی نداشت، اما آنچه مردم‌ایران را امیدوار کرده، بازی خوب تیم منسجم و دوست داشتنی ایران است که نه تنها ایرانی‌ها که تحلیلگران خارجی را هم به برد ایران‌ مقابل مرتغال امیدوار کرده است.

نظرات بینندگان