arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

جام جهانی / سامپائولی: مسئولیت شکست آرژانتین را می‌پذیرم / طرفداران، دروازه‌بان ما را ملامت نکنند

« خورخه سامپائولی» سرمربی تیم ملی آرژانتین که با سه گل از کرواسی شکست خورد، مسئولیت شکست تیمش را برعهده گرفت و گفت: طرفداران ' کابایرو' دروازه بان تیم را ملامت نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

« خورخه سامپائولی» سرمربی تیم ملی آرژانتین که با سه گل از کرواسی شکست خورد، مسئولیت شکست تیمش را برعهده گرفت و گفت: طرفداران ' کابایرو' دروازه بان تیم را ملامت نکنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه رسمی فدراسیون فوتبال (فیفا)، سامپوئلی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست سنگین تیم اش سخن می گفت، اظهار کرد : بازیکنان تیم ناراحت هستند، می خواستیم صدرنشین گروه باشم و چشم نواز بازی کنیم، اما همه چیز تغییر کرد و بازنده شدیم. بازیکنان بسیار خوبی داریم اما باید یادبگیریم و برای مسابقه آینده (با نیجریه) با تمام قوا و برای رسیدن به هدفمان به مسابقات برگردیم.
سرمربی تیم ملی آرژانتین افزود: در ابتدای بازی، مشکلات عدیده ای داشتیم، سعی کردیم، در وظایف بازیکنان تغییراتی ایجاد کنیم اما پس از دریافت گل نخست، نتوانستیم راهی را برای خروج از تنگنایی که در آن افتادیم، پیدا کنیم و زمانی که دست به تغییرات تاکتیکی در بازی می زنید، در واقع ریسک می کنید.
سامپائولی اظهار داشت: در ابتدا گمان می کردم بازی کردن با سیستم سه مدافع به بازیکنان کناری فرصت بهتری برای حمله و فشار بیشتر به حریف را خواهد داد، به همین دلیل در نیمه دوم رویه تیم را برای فرصت های بیشتر و به ثمر رساندن گل تغییر دادم، اما درست موقعی که انتظارش را نداشتیم گل خوردیم.
سرمربی تیم ملی آرژانتین که با عملکردی ضعیف در دو بازی تنها یک امتیاز را کسب کرده است، افزود به نظرم کنترل خوبی بر بازی داشتیم، اما اگر تیمی گلی به ثمر نرساند، بازی را از دست می دهد. باید مسابقات را تحلیل کنیم، اشتباهاتمان را پیدا و آن را به سرعت رفع کنیم.
سامپائولی در پایان افزود: باید بگویم نتوانستیم همان طور که با ایسلند در نیمه دوم بازی کردیم، پیش برویم.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با ارائه نمایشی ضعیف و پرانتقاد در دیدار برابر کرواسی 3 بر صفر شکست خورد و در آستانه حذف از بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی قرار گرفت.

نظرات بینندگان