arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزایش کاربرد مترجم گوگل در جریان جام جهانی تا تصمیم دولت الجزایر برای پیشگیری از تقلب دانش آموزان

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جام جهانی،باعث شده امار بازدید و استفاده از مترجم گوگل افزایش پیدا کند. در این میان نرخ علاقه به زبان روسی نیز 30 درصد رشد ثبت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جمعی از کارکنان آمازون در اعتراض  به فروش نرم افزار تشخیص چهره این شرکت به پلیس اقدام به تدوین نامه ای بلندبالا خطاب به جف بیزوس کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رانندگان شرکت اوبر موفق شدند 600 میلیون دلار امتیاز  سالانه  را به این شرکت تقدیم کنند. رقمی که نشان می دهد تلاش های مدیرعامل شرکت اوبر بی نتیجه نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کنسرسیوم  استانداردهای  فناوری اعلام کرده که به زودی فناوری NFC را جایگزین استفاده از کلیدهای رایج ماشین یا همان سوئیچ خودرو خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر دیروز سیستمی جدید را برای حمایت از کاربران خود و حذف آزار و اذیت های مختلف خریداری کرد که تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت الجزایر برای آن که دانش آموزان خود را در جریان امتحانات  محدود کرده و موفقیتشان را تضمین کند،  اینترنت را قطع کرده و فیسبوک را فیلتر می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران استرالیایی یک موجود دریایی باستانی را که اخیرا فیسلش کشف شده نام گذاری کردند. اما شاید شگفت زده شوید اگر بدانید نام این موجود دریایی  منسوب به «باراک اوباما» خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بازی تعاملی «جهان ژوراسیک» به کاربران اجازه می دهد دنیای دایناسورها را با  کمک آمازون الکسا درک کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان