arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

جدول رده بندی گروه D جام جهانی؛ آرژانتین در انتهای جدول و امیدوار به بازی آخر

در چهارمین بازی در گروه D جام جهانی روسیه تیم نیجریه موفق شد با دو گل احمد موسی از سد ایسلند بگذرد تا پس از کرواسی، تکلیف دومین تیم صعود کننده به دو بازی آینده وابسته باشد. آرژانتین یک امتیازی که شب گذشته از کرواسی شکست خورده بود در صورتی که بتواند در بازی آینده نیجریه را شکست بدهد و ایسلند از کرواسی شکست بخورد می‌تواند از مرحله گروهی صعود بکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدول رده بندی گروه D جام جهانی؛ شانس آرژانتین زنده شددر چهارمین بازی در گروه D جام جهانی روسیه تیم نیجریه موفق شد با دو گل احمد موسی از سد ایسلند بگذرد تا پس از کرواسی، تکلیف دومین تیم صعود کننده به دو بازی آینده وابسته باشد.

آرژانتین یک امتیازی که شب گذشته از کرواسی شکست خورده بود در صورتی که بتواند در بازی آینده نیجریه را شکست بدهد و ایسلند از کرواسی شکست بخورد می‌تواند از مرحله گروهی صعود بکند.

اما در صورت برتری نیجریه حتی اگر ایسلند کرواسی را شکست بدهد، نیجریه به دور بعد صعود می‌کند. احتمال بعدی اینکه اگر بازی نیجریه برابر آرژانتین برنده نداشته باشد و ایسلند کرواسی را تسلیم کند آن زمان تفاضل گل بین نیجریه و ایسلند دومین تیم صعود کننده را معرفی می‌کند.

نظرات بینندگان