arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

یک کاربر ناشناس وبسایتی کنایه آمیز علیه ترامپ راه انداخته است / از تصاویر مهاجران تا سخنان ترامپ و اعضای کمیته سنا

یک کاربر ناشناس  اینترنت، دامنه « TrumpHotels.org» را خریداری کرده  و آن را با انواع مطالب طنز بر ضد ترامپ پر کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک کاربر ناشناس  اینترنت، دامنه « TrumpHotels.org» را خریداری کرده  و آن را با انواع مطالب طنز بر ضد ترامپ پر کرده است .
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شاید به ذهن کمتر فردی برسد که  دامنه اینترنتی خاصی را بخرد تا رئیس جمهور ایالات متحده را آزار دهد. اما به نظر می رسد این موضوع به ذهن یک فرد ناشناس رسیده است.

این وب سایت شامل تصاویری از ترامپ و اعضای کمیته سنا  است و در آن ذکر شده که اگر قصد دارید در هتل ترامپ اقامت کنید باید رای کمیته را بررسی کنید. 

وبسایت دیدنی TrumpHotels.com شامل تصاویری از دریا، آسمان، درختان نخل و استخرهای زیبا است. در عین حال این وبسایت شامل تصاویری از مهاجران در مراکز اسکان موقت نیز می شود. 

تصاویری که با نقل قول هایی از رئیس جمهور ایالات متحده درآمیخته است.به نظر می رسد مسئول این وبسایت قصد دارد با این روش، سیاست های  تحمل صفر را که بر اساس آن والدین از کودکان در مرزهای  ایالات متحده و مکزیک جدا می شوند به چالش بکشد. 

این دامنه در روز چهارشنبه ثبت شده اما هنوز مشخص نیست مالک آن دقیقا چه فردی و با چه فرهنگ و نژادی است، چرا که مالک، آن را با ثبت نام از طریق یک سرویس پراکسی مخفی خریداری کرده است. 

اگر چه ترامپ رئیس جمهور امریکا قول داده بود پس از رسیدن به قدرت ، تجارت های مختلف خود را متوقف کند، اما سوال این است که آیا وی دقیقا این تکنیک را انجام داده است؟ درواقع بخش طنز آمیز این ماجرا نیز همین است که نام سایت مذکور با هتل ترامپ شناخته می شود. 

تا این لحظه هیچ نهادی از کاخ سفید تا دفتر هتل های رسمی ترامپ به این وبسایت واکنش نشان نداده اند.

 

نظرات بینندگان