arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

شکایت کاربران مک بوک نتیجه داد / طرح تعویض رایگان کیبورد «باترفلای» مک بوک آغاز شد

اپل برای پایان دادن به مشکلات کاربران در خصوص برخی از مدل های دارای کیبورد "باترفلای" مک بوک، طرح تعویض این کیبورد را آغاز کرد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل برای پایان دادن به مشکلات کاربران در خصوص برخی از مدل های دارای کیبورد "باترفلای" مک بوک، طرح تعویض این کیبورد را آغاز کرد. 

به گزارش سرویس ای تی انتخاب به نقل از سی نت، طی ماه ها گذشته تعداد زیادی از کاربران مک بک در خصوص کیفیت پایین کیبوردهای موسوم به باترفلای معترض شدند و حتی برخی به شکل دسته جمعی بیانیه دادند.

این کیبوردها به حدی باعث ناامیدی کاربران شد که حتی بر آمار فروش نیز تاثیر گذار شده است. اما با این وجود اپل برای حل این مشکل تصمیم گرفته است طرح تعویض رایگان کیبورد را به کاربران ارائه دهد.

این شرکت اعلام کرد که همه مدل های مک بوک و باترفلای مشکل ندارند و بر اساس براوردهای ما درصد کمی از کاربران با مشکل مواجه شده اند.در برخی مدل های مک بوک و مک بوک پرو، کاراکترها به طور غیر منتظره تکرار می شوند، در ضمن، حروف یا اعداد  ظاهر نمی شوند و یا برخی حروف به یکدیگر می چسبند.

مدل های Macintosh 12 ،  Retina MacBook 2015 ، Macadop 15 از باترفلای استفاده می کنند.اپل نخستین  بار در سال 2015 با بازسازی کامپیوتر خود، نسل اول و دوم سوئیچ باترفلای را طراحی کرد. پس از آن بود که بسیاری از کاربران در خصوص وضعیت کیبورد خود معترض شدند.

این شرکت اظهار داشت که " نمایندگی های مجاز اپل یا ارائه دهندگان خدمات پس از فروش اپل ، می توانند دستگاه های کاربران را مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم  سرویس ها را به صورت رایگان برای کاربران انجام  دهند. این سرویس ممکن است جایگزینی یک یا چند کلید یا کل صفحه کلید باشد."

اپل اضافه کرد که مشتریانی که قبلا برای تعمیرات مربوط به باین مشکل هزینه ای پرداخت کرده اند می توانند با شرکت تماس بگیرند تا هزینه های پرداختی را مجددا را دریافت کنند.

نظرات بینندگان