arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

سازمان زندانها: شرطی برای آزادی بقایی تعیین نشده است

در پی انتشار خبری در کانال تلگرامی منتسب به محمود احمدی نژاد تحت عنوان «شرط آزادی حمید بقایی» روابط عمومی این سازمان با تکذیب این خبر اعلام می دارد که زندانی حمید بقایی درحال سپری کردن دوران محکومیت خود است و انتشار اینگونه اخبار سراسر کذب و دروغ که از مصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است با اهداف خاصی در جهت مظلوم نمایی و زیرسوال بردن دستگاه شریف قضایی طراحی و اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی با اطلاعیه ای خبر مربوط به کانال محمود احمدی نژاد درمورد زندانی حمید بقایی را مبنی بر گذاشتن شرط آزادی از سوی قوه قضاییه، تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زندان ها، در پی انتشار خبری در کانال تلگرامی منتسب به محمود احمدی نژاد تحت عنوان «شرط آزادی حمید بقایی» روابط عمومی این سازمان با تکذیب این خبر اعلام می دارد که زندانی حمید بقایی درحال سپری کردن دوران محکومیت خود است و انتشار اینگونه اخبار سراسر کذب و دروغ که از مصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است با اهداف خاصی در جهت مظلوم نمایی و زیرسوال بردن دستگاه شریف قضایی طراحی و اجرا می شود.

این گزارش می افزاید: سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور حق هرگونه پیگیری حقوقی و کیفری را در این خصوص برای خود محفوظ می دارد.

به گزارش ایرنا، چند روز قبل در کانال دولت بهار خبری بدین مضمون منتشر شد که شرط رهایی حمید بقایی از زندان، عذرخواهی از رئیس قوه قضاییه اعلام شده است.

این کانال تلگرامی ادامه داد که به قرار اطلاع، از بقایی که در زندان به سر می برد خواسته شده است تا برای مختومه شدن پرونده خود و آزاد شدن از زندان، از آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به سبب مطرح شدن موضوع 63 حساب بانکی و دختر ایشان عذرخواهی کند.

نظرات بینندگان