arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید فیسبوک تا فراخوان تعویض رایگان کیبوردهای مک بوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک مطالعه ژنتیکی گسترده که با کمک ابزارهای فناوری و بررسی داده های پر تعداد انجام شده، نشان داد که برخی از بیماری های روانی قابل ردیابی هستند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک در حال کار روی ابزاری جدید است که می تواند نرخ وقت گذرانی کاربران در فضای مجازی را مشخص کند.مشرح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا یک آتش سوزی دیگر را تجربه کرد. این دومین آتش سوزی طی روزهای اخیر است که حواشی متعددی را نیز برای این شرکت به ارمغان می آورد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل برای پایان دادن به مشکلات کاربران در خصوص برخی از مدل های دارای کیبورد "باترفلای" مک بوک، طرح تعویض این کیبورد را آغاز کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک کاربر ناشناس  اینترنت، دامنه « TrumpHotels.org» را خریداری کرده  و آن را با انواع مطالب طنز بر ضد ترامپ پر کرده است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک،  مسنجر کودکان را به پرو و ​​کانادا صادر می کند. این در حالی است که پیام رسان مذکور به شدت از سوی نهادهای حمایت کودک مورد انتقاد قرار دارد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دیوان عالی ایالات متحده می گوید نیروهای پلیس برای دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی کاربران باید یک حکم مجزا و خاص داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان