arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

تصادف خودروی گردشگران عراقی در رامسر 11 زخمی بر جای گذاشت

انحراف و واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل گردشگران عراقی در جاده جواهرده شهرستان رامسر 11 نفر زخمی بر جای گذاشت .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصادف خودروی گردشگران عراقی در رامسر 11 زخمی بر جای گذاشت این حادثه شامگاه شنبه هنگام بازگشت مینی بوس از روستای ییلاقی جواهرده در منطقه بعد از آبشار رخ داد.
مینی بوس حامل گردشگران عراقی 19 سرنشین داشت .
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که در این حادثه هفت مرد و چهار زن عراقی زخمی شدند.
ذکریا اشکپور وضعیت عمومی زخمی ها را رضایت بخش توصیف کرد و افزود که تمامی آنان به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر منتقل و در آنجا بستری شدند.
وی با اعلام این که بلافاصله پس از اطلاع از حادثه نیروهای امدادی اورژانس از شهرهای رامسر ، کتالم و هلال احمر منطقه رضی محله به محل اعزام شدند ، گفت : بر اساس گزارش امدادگران و تکنسین های اوژانس ، خوشبختانه هیچ یک از مجروحان این حادثه مشکل حادی نداشتند و همه آنان در بیمارستان در حال درمان هستند.
شاهدان عینی گفتند که مینی بوس به خاطر بروز مشکل فنی در ترمزش از جاده منحرف و دچار حادثه شد.
روستای جواهرده که از آن به عنوان نگین گردشگری رامسر یاد می شود در ‎ 27کیلومتری این شهر و در ارتفاع یکهزار و 800 متری از سطح دریا واقع است .
مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوههای مشجر و در امتداد رودخانه صفارود حرکت می کنند.
روستای جواهرده همواره در فصل تابستان به لحاظ برخورداری از آب و هوای خنک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و به همین خاطر هم امکانات اقامتی در این منطقه برای گردشگران وجود دارد.
این روستا علاوه بر زیبایی های فراوان طبیعی و داشتن چشمه سارها ، از قدمت تاریخی نیز برخوردار بوده که وجود گورستان هایی با قبرهای موسوم به ' گبری ' گویای آن است .

نظرات بینندگان