arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۷

اعطا: مجوز جدید پروانه برج - باغ در مناطق شهرداری خلاف قانون صادر شده

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از صدور مجدد پروانه برج - باغ در مناطق خلاف قانون خبر داد و گفت: انتظار داریم شهردار تهران با متخلفان برخورد کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از صدور مجدد پروانه برج - باغ در مناطق خلاف قانون خبر داد و گفت: انتظار داریم شهردار تهران با متخلفان برخورد کند.

به گزارش ایسنا، علی اعطاء صبح امروز درتذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران افزود: در اسفند ماه سال گذشته مصوبه برج - باغ که حاصل شورای شهر دوم بود ملغی شد و طبق تبصره ذیل ماده واحده این مصوبه، هرگونه صدورپروانه جدید برای کلیه املاکی که باغ هستند متوقف شد؛ اما متاسفانه با وجود صراحت مصوبه برخی از مناطق بعد از مصوبه اقدام به صدور پروانه برج - باغ کردند که این مساله خلاف قانون است.

وی افزود: در صورت تداوم رویه اسامی مناطق و شمار پرونده ها را در جلسه آینده و در صحن اعلام می‌کنم و انتظار داریم شهردار تهران با شهردار مناطق متخلف که اقدام به صدور پروانه برج - باغ کردند برخورد کرده و دستور ابطال پروانه‌ها را صادر کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود نمازخانه در ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی بزرگترین ورزشگاه کشور است اما از داشتن یک نمازخانه مناسب محروم است و همان گونه که در تصاویر منتشر شده در این مدت دیدیم تعدادی از همشهریانمان در محوطه استادیوم و بر روی کارتن و روزنامه نماز می‌خوانند.

وی افزود: انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان به استناد آیین نامه ترویج فرهنگ نماز، فضای مناسب و مرتبی را به عنوان نمازخانه تخصیص دهد و همچنین انتظار می روند معاونت فرهنگی شهرداری نیز برای تمامی اماکن ورزشی نمازخانه ایجاد کند و گزارش آن را هم به شورا بدهد.

نظرات بینندگان