arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۷

آلبا: ایران می‌تواند پرتغال را شکست دهد

بازیکن تیم ملی اسپانیا گفت: مطمئنم که پرتغال شب سختی برابر ایران خواهد داشت و حتی ممکن است شکست بخورد. ایران تیم بزرگی است و به خصوص در زمینه دفاعی عالی کار می‌کند. ما از پیروزی بر این تیم بسیار خوشحالیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جوردی آلبا، ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به موفقیت ایران برابر پرتغال باور دارد. تیم ملی کشورمان شب گذشته با یک گل اتفاقی به اسپانیا باخت و حتی می‌توانست با یک امتیاز از زمین خارج شود ولی گل عزت‌اللهی افساید اعلام شد.

جوردی آلبا در مورد بازی برابر ایران به خبرنگاران گفت: «ایران بازی خودش را می‌کرد و عقب زمین را کاملا بسته بود. آنها هر توپی نصیب‌شان می‌شد را رو به جلو ارسال می‌کردند ولی در نهایت پیروز شدیم و الان حس خوبی داریم. بازی برابر ایران بسیار دشوار بود و فضاهای خالی اندکی نصیب‌مان می‌شد. اصولا بازی مقابل تیم‌های دفاعی آسان نیست. خوشبختانه روی یک اتفاق و با خوش‌شانسی به گل رسیدیم. جام جهانی همین است و هرحریفی ممکن است بر شما پیروز شود. دیروز ایران هم می‌توانست ما را تنبیه کند. فکر می‌کنم هنوز برای انتقاد از ما زود است. از منتقدان می‌خواهم که بیشتر صبوری کنند.»

انتقادات کارواخال به وقت تلف کردن های ایران: «در نیمه اول، وقت بیش از اندازه تلف شد اما هر تیم به سبک خودش بازی می‌کند و از ابزارهایی که دارد به ضرر حریف استفاده می‌برد. ایران کار را برای ما بسیار سخت و پیچیده کرد. معتقدم باید به همه تیم‌های ملی و سبک بازی‌شان احترام گذاشت؛ چه خوش‌مان بیاید چه خیر. هر تیم آن‌طور که دوست دارد، بازی می‌کند.»

پرتغال-ایران: «مطمئنم که پرتغال شب سختی برابر ایران خواهد داشت و حتی ممکن است شکست بخورد. ایران تیم بزرگی است و به خصوص در زمینه دفاعی عالی کار می‌کند. ما از پیروزی بر این تیم بسیار خوشحالیم.»

منبع : ورزش سه

نظرات بینندگان