arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۷

تقدیر استاندار همدان از بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: اين بانك توانسته است در كنار اعطاي تسهيلات به عنوان مشاور در كنار توليد كنندگان داخلي نقش مهمي را در توليد و ايجاد اشتغال در كشور ايفا نمايد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد ناصر نيكبخت استاندار همدان در ديدار باعلي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن از اين بانك به خاطر نقش موثر در تامين مالي طرح هاي صنعتي كشور بويژه استان همدان قدر داني كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، نيكبخت در اين ديدار گفت : بانك صنعت و معدن در تامين مالي طرح هاي زيرساختي توسعه اي نظير پتروشيمي ، سيمان ، فولاد ، نيروگاه وصنايع ريلي دركشور نقش چشمگيري داشته است.

وي بيان داشت : تاثير خدمات بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف كشور قابل مشاهده است و هر جا كه طرح بزرگي به بهره برداري مي رسد نام اين بانك نيز به عنوان تامين كننده مالي به چشم مي خورد.

در دیدار یاد شده افخمی با اشاره به نقش بانك صنعت و معدن در تامین مالی طرح های استان همدان گفت: این بانک توانسته با حمایت از طرح های صنعتی این استان به رونق و توسعه صنعت و تولید همدان كمك شایانی کند و تمام تلاش خود را برای رونق بخشی بیشتر پروژه های زیرساختی استان خواهد کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: اين بانك توانسته است در كنار اعطاي تسهيلات به عنوان مشاور در كنار توليد كنندگان داخلي نقش مهمي را در توليد و ايجاد اشتغال در كشور ايفا نمايد.

وی افزود: بانک صنعت و معدن به عنوان يك بانك توسعه اي و تخصصي توانسته است گام هاي بزرگي را در مسير پيشرفت و توسعه كشورمان بر دارد، اين بانك در حوزة صنعت، معدن و زيرساخت موفق شد تا با تأمين مالي 6 نيروگاه 500 مگاواتي و 24 نيروگاه كوچك مقياس، قريب به 3000 مگاوات، به ظرفيت شبكه برق كشــور اضافـه نمايد.

افخمی خاطرنشان کرد: همچنین این بانک تأمين مالي اولين قطار سريع الســـير كشــور (تهران-قم-اصفهان) را با 1 ميليارد و 800 ميليون دلار عملياتي كرده كه در حال اجراست، علاوه بر آن 3 واحد آب شيرين كن هر يك به ظرفيت 100 هزار متر مكعب در روز براي تأمين آب صنايع فولادي جنوب كشور، تأمين مالي شده كه برخي از آنها گشايش اعتبار شده اند.