arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۷

ظریف از برخورد ناخواسته محافظانش با خبرنگاران عذر خواست

محمد جواد ظریف در پی بروز سوءتفاهماتی میان محافظان و جمعی از خبرنگاران در حاشیه نشست نمایندگان هیات های اتاق بازرگانی ایران که امروز ( یکشنبه ) برگزار شد، ضمن ابراز ناراحتی از مشکل پیش آمده اظهار کرد: ' محافظان افراد صادق و مخلصی هستند که تمام تلاششان را برای انجام وظایف محوله به آنها و براساس دستورالعمل های مربوطه خودشان انجام می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ظریف از برخورد ناخواسته محافظانش با خبرنگاران عذر خواستمرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه این مطلب را در پی بروز سوءتفاهماتی میان محافظان وزیر امور خارجه و جمعی از خبرنگاران در حاشیه نشست نمایندگان هیات های اتاق بازرگانی ایران که امروز ( یکشنبه ) برگزار شد، اعلام کرد.
محمد جواد ظریف ضمن ابراز ناراحتی از مشکل پیش آمده اظهار کرد: ' محافظان افراد صادق و مخلصی هستند که تمام تلاششان را برای انجام وظایف محوله به آنها و براساس دستورالعمل های مربوطه خودشان انجام می‌دهند.
وی گفت : برخی اوقات نسبت به رعایت مواردی که برای بنده بسیار مهم است مانند حفظ شئونات همه و به ویژه تکریم و احترام نمایندگان محترم رسانه‌ها، حساسیت لازم را به دلیل فشار برای انجام وظایف محوله سازمانی نشان نمی‌دهند؛ لذا بلافاصله به این عزیزان تذکرات لازم داده شد. 
وزیر خارجه گفت : به هرحال لازم می‌دانم از خبرنگارانی که ناخواسته و به هر شکل برخورد نامناسبی با آنان صورت گرفت عذرخواهی کنم.'

نظرات بینندگان