arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۷

هواداران پرشور ایرانی خود را به سارانسک رساندند

شهر سارانسک پایتخت جمهوری مرداویا پر از ایرانیان طرفدار تیم ملی است که برای تشویق بازی تیم ملی کشورمان در برابر تیم پرتغال به این شهر آمده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواداران پرشور ایرانی خود را به سارانسک رساندندایرانی ها از شهرهای مختلف روسیه به سارانسک آمده و برای تشویق تیم ملی کشورمان آماده شده اند.
بسیاری از ایرانیان را می توان در خیابان های نزدیک ورزشگاه «مرداویا-ارنا» سارانسک از جمله خیابان ولگاگرادسکایا و کامونیستیچسکایا مشاهده کرد که با فریادهای ایران ایران، آمادگی خود را برای تشویق تیم ملی کشورمان در دیدار با تیم پرتغال نشان می دهند. 
حضور پرشور ایرانی ها متفاوت از سایر هواداران فوتبال است بطوری که ایرانی ها در عبور از خیابان ها، سوار خودروها و در پیاده روها اکثر با در دست داشتن پرچم های ایران و به تن کردن لباس های شبیه تیم ملی کشورمان، ملی پوشان را تشویق می کنند.
بعضی از هواداران ایرانی هم در شیپورهای ویژه می دمند و این نوع تشویق توجه ساکنان محلی را جلب کرده است و آنها غالبا با دست زدن و لبخند از شور و شوق ایرانیان استقبال می کنند. 
برخی رسانه های روسی از امکان حضور 5 هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه سارانسک خبر داده اند و شمار تماشاگران پرتغالی نیز حدود 15 نفر اعلام شده است هر چند که تاکنون رقمی رسمی از تعداد تماشاگران بازی امشب اعلام نشده است.
بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه 24 خرداد در روسیه آغاز شد. 
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند. 
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است. 
ایران در نخستین دیدار خود جمعه 25 خرداد در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب به پیروزی یک بر صفر دست یافت و روز چهارشنبه 30 خرداد در یک بازی سخت و دیدنی برابر اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی تن به شکست یک بر صفر داد. 
سارانسک که مرکز جمهوری مرداویا است، شهری با 300 هزار نفر جمعیت در قسمت اروپایی روسیه قرار دارد و دارای آب و هوایی سرد است. 
قرار است دیدار ایران و پرتغال در ورزشگاه مرداویا شهر سارانسک و دیگر دیدار این گروه یعنی اسپانیا و مراکش نیز در شهر کالینگراد به طور همزمان و راس ساعت 22 و 30 دقیقه برگزار شود. 

نظرات بینندگان