arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۷

کواکبیان: رییس‌جمهور شرایط کشور را به مردم توضیح دهد/ ۲۰ روز است دولت و رییس‌جمهور سکوت کرده‌اند/عده‌ای می‌گویند رییس‌جمهور عمدا می‌خواهد کشور را به هم بریزد، این خیلی خنده‌دار است

نماینده تهران در مجلس گفت: رییس‌جمهور باید با مردم صحبت کند و شرایط کشور را توضیح دهد. چند روز پیش من گفتم با این وضعیت افتخار نداریم که از دولت حمایت کردیم، اما عده‌ای از من ایراد گرفتند، حالا شرایط را ببینند، رییس‌جمهور اگر می‌گوید برخی چوب لای چرخ دولت می‌گذارند به مردم توضیح دهد.ما باید از رییس‌جمهور بخواهیم به صورت قانونی در مجلس حاضر شود و توضیحاتی درباره شرایط بدهد تا مشکلات کشور حل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه توضیحات رییس‌جمهور درباره شرایط کشور شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس، اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش قیمت سکه، ارز و دلار هستیم و ۲۰ روز است دولت و رییس‌جمهور در این باره سکوت کردند.

وی افزود: رییس‌جمهور باید با مردم صحبت کند و شرایط کشور را به مردم توضیح دهد. چند روز پیش من گفتم با این وضعیت افتخار نداریم که از دولت حمایت کردیم، اما عده‌ای از من ایراد گرفتند، حالا شرایط را ببینند، رییس‌جمهور اگر می‌گوید برخی چوب لای چرخ دولت می‌گذارند به مردم توضیح دهد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و تیم اقتصادی دولت باید با مجلس و دستگاه قضایی هماهنگ باشند، اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند رییس‌جمهور عمدا می‌خواهد کشور را به هم بریزد، این خیلی خنده‌دار است. ما باید از رییس‌جمهور بخواهیم به صورت قانونی در مجلس حاضر شود و توضیحاتی درباره شرایط بدهد تا مشکلات کشور حل شود.

نظرات بینندگان