arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

آمازون داروخانه آنلاین راه می اندازد / تحویل دارو در 24 ساعت شبانه روز

آمازون به زودی اقدام به  خرید داروخانه آنلاین "PillPack" می کند. داروخانه ای که می تواند روند فروش آنلاین محصولات آمازون را ارتقا دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون به زودی اقدام به  خرید داروخانه آنلاین "PillPack" می کند. داروخانه ای که می تواند روند فروش آنلاین محصولات آمازون را ارتقا دهد.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرکت آمازون قصد دارد داروخانه  آنلاین PillPack را خریداری کند، این موضوعی است که امروز از سوی شرکت آمازون مطرح شده است.

بسته های PillPack، به طور معمول بسته های داروخانه ای ویژه افرادی که نیاز به دارو دارند را در موعد های زمانی مشخصی برای آنان ارسال می کند.شرکت دارویی پستی PillPack به شکل روزانه یا ساعتی قرص های افراد را ارسال می کند.

ورود آمازون به  صنعت داروسازی و داروخانه می تواند یک موضوع بسیار مهم برای این شرکت به ویژه در رقابت با دیگر شرکت های تولید کننده دارو باشد.

جالب است بدانید تا پیش از پیوستن آمازون به شرکتت مذکور نیز، این شرکت، یک مجموعه تمام وقت برای خدمت 24 ساعته به کاربران بوده، اما همکاری آمازون با این مجموعه فروش دارو می تواند روند فروش داروها را تسهیل کند.

جف ویلک، مدیر عامل شرکت آمازون در بخش بین الملل در این خصوص گفت: "چشم انداز PillPack برای ما ترکیبی از تجارب عمیق در صنعت داروخانه و تمرکز بر تکنولوژی است.همکاری با PillPack به طور معناداری رفتار ما با  مشتریان را بهبود می بخشد و ما نیز قصد داریم به این شرکت کمک کنیم با کاهش هزیئه ها،خدمات خود را ارتقاء دهند. ما هیجان زده هستیم تا ببینیم چطور می توانیم در طول زمان با هم از مشتریان حمایت کنیم. "

تا این لحظه هنور شرایط این معامله اعلام نشده است. اما انتظار می رود شرکت های مذکور، این قرارداد را تا نیمه دوم سال جاری به سرانجام برسانند. 

 

نظرات بینندگان