arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۷

تقاضای صدها معلم از کمپانی آمازون: تخفیف «اولین عضویت» ویژه آموزگاران را فعال کنید

صدها معلم با امضای طوماری از جف بیزوس مدیرعامل کمپانی آمازون در خواست کردند که تخفیفی ویژه برای نخستین عضویت و خریدشان را فعال کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدها معلم با امضای طوماری از جف بیزوس مدیرعامل کمپانی آمازون در خواست کردند که تخفیفی ویژه برای نخستین عضویت و خریدشان را فعال کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این تقاضانامه توسط بیش از 169 هزار نفر امضا شده است. 

در بخشی از این تقاضانامه از جف بزوس پرسیده می شود که آیا معلمان نیز مشمول تخفیف 50 درصدی نخستین عضویت می شوند یا خیر.تخفیفی که مشابهش مدت ها است برای دانش آموزان فعال شده است. 

پاول، که این پرونده را سازماندهی می کند در این خصوص می گوید: "معلمان از آمازون به روش های مختلف استفاده می کنند.سرویس های آمازون برای معلمان کارکردهای متعددی دارد. از تهیه هرست های مورد نیاز کلاس تا برخی ابزار که به سرعت به آن نیاز است.

در حال حاضر افرادی که برای نخستین بار عضو آمازون می شود حدود 120 دلار پرداخت می کنند و از مزایای سالانه نیز برخوردار می شوند. اما به نظر می رسد معلم ها مایلند تخفیف های بیشتری بگیرند. 

پاول ادامه داد: من فکر می کنم همه ی کسب و کار ها باید به  معلم ها تخفیف ارائه دهند، اما من با شرکتی شروع می کنم که بتواند مثال خوبی برای دیگران باشد".

آمازون بلافاصله به این درخواست ها پاسخ نداد.باید دید جف بزوس چهواکنشی در قبال این درخواست تخفیف خواهد داشت. 

 

نظرات بینندگان