arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۷

ویژگی های موسیقایی جدید برای «استوری»اینستاگرام / خواننده محبوبتان را به داستان های زندگی شخصیتان دعوت کنید

اینستاگرام برای کاربران خود قابلیت هایی جدید تدارک دیده است. قابلیت هایی که به بخش محبوب «استوری» مرتبط می شود. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینستاگرام برای کاربران خود قابلیت هایی جدید تدارک دیده است. قابلیت هایی که به بخش محبوب «استوری» مرتبط می شود. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از تک کرانچ، برای بسیاری از کاربران استفاده از یک موسیقی مناسب در کنار ویدئو می تواند بسیار جذاب باشد.

اما محدودیت های به کار بستن موسیقی در کنار استوری ها گهگاه کاربران را دچار مشکل می کند. اکنون اینستاگرام وعده داده که مشکل مذکور را حل خواهد کرد.

اینستاگرام در اوائل ماه مه نمونه های آزمایشی پخش موسیقی در کنار ویدئو را مورد استفاده قرار داد. اکنون نسخه ویژه اندروید و  iOS این تکنولوژی برای کاربران 6 کشور در دسترس قرار گرفته است. از جمله این کشورها می توان به ایالات متحده اشاره کرد. 

با استفاده از این تکنولوژی جدید، کاربران می توانند هزاران آهنگ متفاوت از هنرمندان محبوب خود را در استوری های اینستاگرام اضافه کنند. این پلتفرم موسیقایی جدید را می توان یک پل کاربردی بین کاربران و دنیای موسیقی دانست. 

ویژگی های موسیقایی جدید برای «استوری»اینستاگرام / خواننده محبوبتان را به داستان های زندگی شخصیتان دعوت کنید

جالب است بدانید استوری های اینستاگرام دارای ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر است و طی هر روز نیز 400 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.این درواقع 3 برابر رشد ماهانه اسنپ چت و رکوردی شگفت انگیز است. 

اینستاگرام در این خصوص اعلام کرده :"اکنون می توانید موسیقی متن را به داستان های روزانه  خود اضافه کنید که متناسب با هر لحظه از زندگی شما است و به شما کمک می کند تا احساسات خود را بیان کنید."

برای دسترسی به ویژگی موسیقی جدید، کاربران پس از عکسبرداری از یک عکس خاص، میتوانند یک برچسب مخصوص را انتخاب کنند. آنها می توانند  یک آهنگ خاص یا هنرمند مورد علاقه شان را  جستجو کنند یا اجازه دهند سبک های محبوبشان به طور خودکار معرفی شود. هنگامی که افراد، یک آهنگ را انتخاب می کنند، می توانند قطعه خاصی را که می خواهند با محتوای موسیقی همخوانی داشته باشد، انتخاب  کنند.

افزون بر این، کاربران iOS می توانند قبل از گرفتن یک عکس یا ویدیو به یک حالت شاتر موسیقی در دوربین Stories بپردازند تا اقدامات خود را با موسیقی همگام سازی کنند.  تمام این  ویژگی ها  از امروز در استرالیا، نیوزیلند، فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان و ایالات متحده رونمایی شده است. 

هنگامی که دوستانتان یک داستان مجهز به موسیقی را تماشا می کنند، آهنگ به صورت خودکار ارسال می شود. آنها همچنین می توانند بر روی برچسب ضربه بزنند تا اطلاعات عنوان هنرمند و آهنگ را ببینند.

 

نظرات بینندگان