arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۷

عزل قریب الوقوع مکارم، شیخ و رباطی از شهرداری تهران/ «تعدیل از بالا»، استراتژی جدید شورا و شهرداری

مکارم معاون فعلی اقتصادی شهرداری تهران که در فرایند انتخاب شهردار تهران تا آخرین لحظات با افشانی به صورت جدی رقابت کرده بود از مدتها در لیست عزل شهردار جدید است . این درحالیست که ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و اقتصادی نیز در دستور کار شهرداری تهران است. ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی نیز در معاونت جدید(با عنوان جدید مالی اداری) جایی نخواهد داشت. رباطی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز از شهرداری عزل خواهد شد. همچنین شهرداران مناطق که از دوران قالیباف مانده اند، یک یک جای خود را به نیروهای جدید می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شنیده ها حکایت ازتغییرات قریب الوقوع در شهرداری تهران دارد.

به گزارش سرویس شهری «انتخاب» ، مکارم معاون فعلی اقتصادی شهرداری تهران که در فرایند انتخاب شهردار تهران تا آخرین لحظات با افشانی به صورت جدی رقابت کرده بود از مدتها در لیست عزل شهردار جدید است . این درحالیست که ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و اقتصادی نیز در دستور کار شهرداری تهران است.

همچنین طبق اخبار رسیده، ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی نیز در معاونت جدید(با عنوان جدید مالی اداری) جایی نخواهد داشت.

بنابراین گزارش رباطی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز از شهرداری عزل خواهد شد. همچنین شهرداران مناطق که از دوران قالیباف مانده اند، یک یک جای خود را به نیروهای جدید می دهند.

شهردار منطقه یک نیز بزودی عزل و به جای او، احتمالاً شهردار یکی از مناطق دیگر جایگزین خواهد شد.

شورای شهر تهران بر این باور است که کوچکسازی شهرداری و تعدیل، نباید از پایین و نیروهای پایین رده باشد، بلکه تعدیل باید در بالا و از مدیران ارشد شهرداری آغاز شود.

نظرات بینندگان