arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

زمان‌بندی کامل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اعلام شد

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 طی روزهای 18 آگوست تا 2 سپتامبر (27 مرداد تا 11 شهریور 97) به‌میزبانی کشور اندونزی و در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ برگزار خواهد شد.کمیته برگزاری این بازی‌ها زمان‌بندی مورد نظر برای برگزاری این دوره را مشخص کرده است. طبق این برنامه مراسم افتتاحیه روز شنبه 18 آگوست و مراسم اختتامیه روز یکشنبه 2 سپتامبر برگزار خواهد شد، این در حالی است که بازی‌های این دوره از 5 روز قبل از افتتاحیه، یعنی روز 13 آگوست (دوشنبه 22 مرداد) با برگزاری مسابقات هندبال آغاز می‌شود. همچنین در روز اختتامیه نیز فقط مسابقه تریاتلون (سه‌گانه) برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زمان‌بندی کامل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اعلام شد
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در حالی به‌مدت ۲۱ روز در کشور اندونزی برگزار می‌شود که هندبال و سه‌گانه اولین و آخرین رشته‌هایی هستند که برگزار می‌شوند.

به گزارش تسنیم، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 طی روزهای 18 آگوست تا 2 سپتامبر (27 مرداد تا 11 شهریور 97) به‌میزبانی کشور اندونزی و در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ برگزار خواهد شد.

کمیته برگزاری این بازی‌ها زمان‌بندی مورد نظر برای برگزاری این دوره را مشخص کرده است. طبق این برنامه مراسم افتتاحیه روز شنبه 18 آگوست و مراسم اختتامیه روز یکشنبه 2 سپتامبر برگزار خواهد شد، این در حالی است که بازی‌های این دوره از 5 روز قبل از افتتاحیه، یعنی روز 13 آگوست (دوشنبه 22 مرداد) با برگزاری مسابقات هندبال آغاز می‌شود. همچنین در روز اختتامیه نیز فقط مسابقه تریاتلون (سه‌گانه) برگزار خواهد شد.

علاوه بر هندبال، رشته‌های واترپلو، بسکتبال و فوتبال مسابقات‌شان قبل از افتتاحیه آغاز می‌شود.

در زیر زمان‌بندی نهایی مسابقات را می‌بینید:

زمان‌بندی کامل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اعلام شد

نظرات بینندگان