arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

وقتی رانندگان بریتانیایی آنلاین می شوند / گزارش تخلفات رانندگی / اتصال مستقیم به پایگاه های پلیس

بریتانیا تصمیم دارد برای افزایش سطح امنیت رانندگان خود یک سیستم شهری امنیتی ویژه طراحی کند. سیستمی که به انتقال داده های رانندگان به شکل آنلاین می پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بریتانیا تصمیم دارد برای افزایش سطح امنیت رانندگان خود یک سیستم شهری امنیتی ویژه طراحی کند. سیستمی که به انتقال داده های رانندگان به شکل آنلاین می پردازد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، رانندگان در انگلستان و ولز اکنون خطی مستقیم برای ارتباط با  پلیس و رانندگی در اختیار دارند. 

این خط ارتباطی آنلاین است و اجازه می دهد کاربران در 24 ساعت شبانه روز اطلاعات مهم خود را برای پلیس ارسال کنند. در ضمن، می توانید به پلیس نیز اطلاع دهد که وضعیت خودروهای دیگر در چه شرایطی است. 

این پلتفرم ایمنی " دشباک" ،نامیده می شود .که ترکیبی ست از وب کم و درایوهای هوشمند. این درایوهای هوشمند می توانند اطلاعات کاربران را با سرعت هر چه تمام تر به اداره پلیس انتقال دهند. 

اما این سیستم چگونه کار می کند؟ رانندگان می توانند منطقه خود را از انگلستان یا ولز انتخاب کنند و فیلم های تصادفات یا رفتار های غیر قانونی را در جاده ها به طور مستقیم به پلیس محلی ارسال کنند. افزون بر این می توانند یک شهادت نامه رسمی نیز به پلیس محلی ارسال کنند که می تواند در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد.

پلی مکسلی، رئیس پلیس یکی از بخش های غربی بریتانیا در این خصوص می گوید:  مزایای ویژه استفاده از این پلتفرم آنلاین را نمی توان در یک جمله خلاصه کرد.  رانندگان می توانند به راحتی به نیروهای پلیس گزارش دهند و فرایندهای امدادی نیز به چند دقیقه کاهش پیدا می کند.

پیش از این سیستم مذکور فقط برای رانندگان حرفه ای مورد استفاده قرار می گرفت. اما اکنون این سیستم برای همه رانندگان بریتانیایی مورد استفاده قرار می گیرد. 

این سیستم بیش از هر جا در زمان هایی که تصادف و حادثه ای ناگوار رخ داده و به شواهدی برای ارزیابی موقعیت نیاز است، کاربرد دارد.

این شواهد به سرعت به عنوان ابزاری برای شرکت های بیمه و ادارات پلیس مورد استفاده قرار می گیرد. 

برچسب ها: بریتانیا ، ولز ، پلیس ، تصادف
نظرات بینندگان