arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۷

جام‌جهانی/ کدام باشگاه بیشترین بازیکن را در نیمه نهایی جام جهانی دارد؟

تاتنهام بیشترین نماینده را در میان چهار تیم برتر حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد. ۹ بازیکن باشگاه انگلیسی در مرحله نیمه نهایی رقابت خواهند کرد. تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، بازیکنانش در سه تیم فرانسه، بلژیک و انگلیس حضور دارند و می‌توانند قهرمانی را تجربه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تاتنهام با ۹ بازیکن بیشترین نماینده را در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، تاتنهام بیشترین نماینده را در میان چهار تیم برتر حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد. ۹ بازیکن باشگاه انگلیسی در مرحله نیمه نهایی رقابت خواهند کرد. تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، بازیکنانش در سه تیم فرانسه، بلژیک و انگلیس حضور دارند و می‌توانند قهرمانی را تجربه کنند.

هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه است. او از دروازه‌ آبی‌ها برابر بلژیک دفاع خواهد کرد. در تیم بلژیک توبی آلدر وایرلد، جان فرتونگن و موسی دمبله حضور دارند. بازیکنان تاتنهام بیشترین حضور را در تیم انگلیس دارند. دنی رز، تریپیر، اریک دایر، دلی الی و هری کین برای سه شیر در نیمه نهایی به میدان خواهند رفت.

پس از تاتنهام، منچستریونایتد و منچسترسیتی با دو بازیکن کمتر، بیشترین حضور را در نیمه نهایی دارند. چلسی با ۶ بازیکن و لیورپول با چهار بازیکن در رتبه‌های بعدی دیده می‌شوند، در مجموع ۴۰ بازیکن لیگ برتری در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.

لالیگا با ۱۲ بازیکن در جایگاه دوم قرار دارد و لیگ فرانسه با یازده، بوندسلیگا با ۹ و سری A با هشت بازیکن، در رتبه‌های بعدی دیده می‌شوند.

بارسلونا در تیم‌ ‌ملی فرانسه دو نماینده به نام‌های ساموئل امتیتی و عثمان دمبله دارد. ایوان راکیتیچ کروات و توماس فرمایلن بلژیکی نیز از این تیم در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت. رافائل واران فرانسوی و لوکا مودریچ و متئو کواچیچ کروات، بازیکنان رئال مادرید در نیمه نهایی هستند.

اتلتیکومادرید نیز سه نماینده دارد، لوکاس هرناندز و آنتوان گریزمان برای فرانسه به میدان خواهند رفت. سیمه ورسالیکو پیراهن کرواسی را بر تن خواهد کرد. توماس لمار نیز که در جریان جام جهانی با اتلتیکومادرید امضا قرارداد امضا کرد در تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه حضور دارد.

نظرات بینندگان