arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۷

روزنامه کره‌ای: ترامپ یک بیمار روانی است / او از زمان ورود به کاخ سفید ۳ هزار کار نادرست انجام داده؛ از جمله درمورد کره شمالی و ایران

یک روزنامه کره جنوبی در مطلبی نوشت که «اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از نگاه کارشناسان، نشان می دهد که او یک روانی است». روزنامه 'هرالد کوریا' امروز در مطلبی افزود: رده هایی از روانی بودن ترامپ در زندگی خصوصی او هم وجود دارد اما به گفته کارشناسان، این نوع افراد وقتی به قدرت می رسند، دیدگاه ها و تحرکاتی هرج و مرج طلبانه انجام می دهند وبسیار خطرناک تر می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک روزنامه کره جنوبی در مطلبی نوشت که «اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از نگاه کارشناسان، نشان می دهد که او یک روانی است».

به گزارش ایرنا، روزنامه 'هرالد کوریا' امروز در مطلبی افزود: رده هایی از روانی بودن ترامپ در زندگی خصوصی او هم وجود دارد اما به گفته کارشناسان، این نوع افراد وقتی به قدرت می رسند، دیدگاه ها و تحرکاتی هرج و مرج طلبانه انجام می دهند وبسیار خطرناک تر می شوند.
روزنامه از قول کارشناسان از جمله 'جفری ساچز' و 'ایکس لی' آورده است: کارهایی که او در قبال کشورهای دیگر از جمله در خصوص فقرا و ضعفا و کودکان مهاجر انجام می دهد، بخشی از خصوصیات بسیار خطرناک روانی وی است.
گزارش ادامه می دهد از نگاه کارشناسی این افراد به دنبال مرعوب کردن و درگیر شدن با دیگران هستند آنها را تهدید می کنند و از تحقیر دیگران لذت می برند و به دیگران به عنوان ابزار نگاه می کنند.
روزنامه می نویسد تحقیقات خود آمریکایی ها نشان می دهد او از زمانی که قدرت را در اختیار گرفته مرتکب 3 هزار اشتباه و کار نادرست شده و هر توصیه ای برای رفتار اعتدالی در اطرافش را نادیده گرفته است.
'هرالد کوریا' حرکت هایی نظیر حمله به مهاجران و جدا کردن خانواده ها از والدینشان در مرزهای آمریکا و همچنین رفتارهای افراطی این کشور در برابر کره شمالی و یا تهدیدهای ترامپ علیه ایران را از جمله رفتارها و عملکردهای روانی ترامپ دانسته و آورده است که او با تهدید و زور و هر تاکتیکی می خواهد حرفش را به کرسی بنشاند و اراده اش را بر دیگران تحمیل کند اما فاقد چنین قدرتی است.
این گزارش از قول کارشناسان فوق آورده است در زمان حاضر هر اقدامی از جمله استیضاح، برکناری ترامپ از قدرت، طرح عدم کفایت وی و رای گیری برای کنار راندن او از کاخ سفید می تواند بار دیگر امنیت را به آمریکا بازگرداند.

نظرات بینندگان