arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۷

پرواز هواپیمای خصوصی کیم‌ جونگ‌اون در روسیه

شبکه تلویزیونی «وای‌تی‌ان» کره‌جنوبی اعلام کرد شماری از افراد، امروز- دوشنبه- در فرودگاه «ولادیوستوک» واقع در شرق روسیه هواپیمای شخصی «کیم‌ جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی را مشاهده کرده‌اند.هواپیمای مذکور یک هیات از کره‌شمالی را که به روسیه برای آماده‌کردن مقدمات حضور احتمالی کیم در همایش اقتصادی در ولادیوستوک در سپتامبر آینده، رفته‌اند، منتقل می‌کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

منابع غربی از پرواز هواپیمای خصوصی رهبر کره‌شمالی در آسمان روسیه خبر داده‌اند.

به گزارش ایلنا، شبکه تلویزیونی «وای‌تی‌ان» کره‌جنوبی اعلام کرد شماری از افراد، امروز- دوشنبه- در فرودگاه «ولادیوستوک» واقع در شرق روسیه هواپیمای شخصی «کیم‌ جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی را مشاهده کرده‌اند.

این شبکه تلویزیونی یادآورد شد که این اطلاعات را از منابع غربی، که پرواز هواپیماها را رصد می‌کنند، دریافت کرده‌اند. تاکنون اطلاعات رسمی و تایید‌شده‌ای درباره حضور رهبر کره‌شمالی در هواپیمای خصوصی خود، معروف به «چامائی» وجود ندارد.

این منبع افزود، هواپیمای مذکور یک هیات از کره‌شمالی را که به روسیه برای آماده‌کردن مقدمات حضور احتمالی کیم در همایش اقتصادی در ولادیوستوک در سپتامبر آینده، رفته‌اند، منتقل می‌کرد.

پیشتر، «دمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد، «ولادیمیر پوتین» وزیر خارجه روسیه اواخر ماه می در جریان سفر به کره‌شمالی، به نمایندگی از «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور از کیم برای سفر به مسکو دعوت به عمل آورده است.

نظرات بینندگان