arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۷

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا شد

اسپانیا پس از اخراج لوپتگی و نیز عدم موفقیت هیه رو در جام جهانی، به دنبال یک مربی بزرگ بود و انریکه با 62 بازی ملی، سرمربی شماره 54 تاریخ تیم ملی اسپانیا خواهد بود.انریکه و فدراسیون فوتبال اسپانیا بر سر مبلغ دستمزد اختلافاتی با یکدیگر داشتند و به خصوص پیشنهادی از یکی از تیم های لیگ جزیره باعث تردیدهای انریکه شده بود اما در نهایت او پذیرفت که سرمربی لاروخا باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرانجام مطابق پیش بینی های اولیه، لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی شد.

به گزارش ورزش سه، همانطور که مارکا امروز پیش بینی کرده بود و تیتر یک خود را به انتخاب لوئیس انریکه اختصاص داد، او از این پس سرمربی تیم ملی اسپانیا خواهد بود. قرارداد انریکه دو ساله و تا پایان یورو 2020 است.

انریکه و فدراسیون فوتبال اسپانیا بر سر مبلغ دستمزد اختلافاتی با یکدیگر داشتند و به خصوص پیشنهادی از یکی از تیم های لیگ جزیره باعث تردیدهای انریکه شده بود اما در نهایت او پذیرفت که سرمربی لاروخا باشد.

اسپانیا پس از اخراج لوپتگی و نیز عدم موفقیت هیه رو در جام جهانی، به دنبال یک مربی بزرگ بود و انریکه با 62 بازی ملی، سرمربی شماره 54 تاریخ تیم ملی اسپانیا خواهد بود.

او سابقه هدایت آاس رم، سلتا و بارسلونا را دارد و پس از حضور سه ساله روی نیمکت بارسا و فتح 9 جام ارزشمند، یک سال گذشته بدون تیم بود.

اسپانیا با هدایت انریکه کمتر از دو ماه دیگر به مصاف انگلیس و کرواسی خواهد رفت. نکته جالب اینجاست که 24 سال پیش در چنین روزی، لوئیس انریکه در بازی اسپانیا و ایتالیا پس از برخورد با تاسوتی از ناحیه صورت مصدوم شد و چهره خونین او هنوز هم یکی از عکس های تاریخی جام جهانی 1994 امریکا محسوب می شود.

نظرات بینندگان