arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۷

برانکو: خواسته‌هایم در نقل و انتقالات برآورده شد

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و اردوی خیلی خوبی در حال برگزاری است که به بالا رفتن کیفیت ما کمک می‌کند. موضوع مهم و خوشحال کننده ما بازگشت مصدومان به تمرینات است و از این بابت هم خوشحال هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی پرسپولیس به بررسی وضعیت شرایط تیمش و همچنین تیم ملی کشورش در جام جهانی پرداخت.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و اردوی خیلی خوبی در حال برگزاری است که به بالا رفتن کیفیت ما کمک می‌کند. موضوع مهم و خوشحال کننده ما بازگشت مصدومان به تمرینات است و از این بابت هم خوشحال هستیم.

وی در مورد عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: در حالیکه گفته می‌شد محرومیت ایجاد شده مانع از فعالیت ما خواهد شد ولی باشگاه تمام تلاش خودش را انجام داد که خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند و از کادر مدیریتی باشگاه ممنونم و اکثر خواسته‌های من تا کنون برآورده شده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: آماده یک فصل خوب هستیم و مطمئنم بازهم دیدارهای با کیفیتی ارائه خواهیم داد که این موضوع در نیم فصل دوم و اضافه شدن خریدهایمان بهتر هم خواهد شد و تلاش می‌کنیم مثل همیشه در جهت خوشحال کردن هواداران گام برداریم.
برانکو با اشاره به وضعیت دالیچ و کرواسی هم خاطرنشان کرد: کرواسی از ابتدای راه با برنامه کار کرده و دالیچ به خوبی توانسته تیم را به سمت موفقیت هدایت کند و از این بابت به او تبریک می‌گویم. ما از ابتدای راه در گروه سختی قرار داشتیم ولی به خوبی تیم به نیمه نهایی صعود کرد.

وی افزود: در دیدار با انگلیس هم کفه ترازو کمی به سمت رقیب سنگینی می‌کند و انگلیس برتری خفیفی حدوداً به اندازه 10 درصد نسبت به ما دارد ولی همه در کرواسی منتظر یک پیروزی خوب و صعود به فینال هستند تا افتخار بزرگی به کشور برسد و جشن با شکوهی گرفته شود و همه در کرواسی منتظر چنین اتفاقی هستند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان