arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

انتقاد محسن هاشمی از نحوه انتصاب رییس جدید روابط عمومی شهرداری: شهردار تهران انتصابات خود را سریعتر به شورای شهر اطلاع دهد/در بحث معاونت‌ها و انتخاب روسای مناطق، پس از مشورت با اعضای شورای شهر، تصمیم‌گیری شود

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتصاب رئیس جدید مرکز ارتباطات با تاخیر به اعضای شورای شهر اطلاع‌رسانی شد، گفت: توقع این است که فاصله بین انتخاب‌ها و تا اعلام به شورای شهر طولانی‌تر باشد و اعضای شورا بتوانند نظرات خود را ارائه کنند. او با اشاره به شیوه اطلاع‌رسانی انتخاب محمدعلی کریمی به عنوان رئیس مرکز ارتباطات عنوان کرد: در این مورد نیز باید اطلاع‌رسانی می‌شد که این اطلاع‌رسانی البته با تاخیر انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتصاب رئیس جدید مرکز ارتباطات با تاخیر به اعضای شورای شهر اطلاع‌رسانی شد، گفت: توقع این است که فاصله بین انتخاب‌ها و تا اعلام به شورای شهر طولانی‌تر باشد و اعضای شورا بتوانند نظرات خود را ارائه کنند.

محسن هاشمی در واکنش به حاشیه‌های پیش آمده مبنی‌بر انتخاب رئیس جدید مرکز ارتباطات شهرداری تهران و اظهار بی‌اطلاعی اعضای شورای شهر از این انتخاب اظهار کرد: آقای افشانی ستاد شخصی‌شان را که شامل روابط عمومی، مدیر کل دفتر، بازرسی و حراست شهرداری تهران می‌شود باید خودشان انتخاب کنند و در واقع دست شهردار برای انتخاب آنها باز است.

وی ادامه داد: در بحث معاونت‌ها و انتخاب روسای مناطق شهردار تهران باید با اعضای شورای شهر مشورت کرده و در نهایت تصمیم‌گیری کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شیوه اطلاع‌رسانی انتخاب محمدعلی کریمی به عنوان رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران عنوان کرد: در این مورد نیز باید اطلاع‌رسانی می‌شد که این اطلاع‌رسانی البته با تاخیر انجام شد.

به گزارش آنا؛ هاشمی تصریح کرد:‌ دیروز قبل از اینکه حکم آقای کریمی را شهردار تهران امضا کند، من این حکم را دریافت و برای اعضای شورای شهر ارسال کردم اما فاصله رسیدن این اطلاعات به من و اعضای شورای شهر تا امضای حکم فاصله‌ کمی بود و توقع این است که شهردار تهران این فاصله را زیادتر کند.

نظرات بینندگان