arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

پاسخ روابط عمومی شهرداری حرم مطهر امام خمینی(س) در خصوص مبلغ قرارداد تعمیر و نگهداری سرویس های بهداشتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

این قرارداد بصورت کاملاً قانونی و در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده و تحت نظارت سازمان های ناظر از جمله سازمان بازرسی کل کشور، از طریق انتشار آگهی مناقصه عمومی در مورخ 15/11/96 منعقد گردیده است . این قرارداد با توجه به وسعت۷۵۰ هکتاری محدوده شهری تحت پوشش شامل 10 سایت بزرگ با موضوع تعمیر، نگهداری و نگهبانی از1700 چشمه سرویس بهداشتی منعقد شده است که در ایام 12 ماهه سال و علی الخصوص مراسمات خاص در ایام ویژه سال مورد بهره برداری شهروندان عزیز قرار می گیرد. با انعقاد قرارداد مذکور تعداد 500 نفر نیروی انسانی بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شده اند.

این قرارداد شامل تأمین نیروی انسانی، تعمیر، بازسازی، نگهداری و نگهبانی از 1700 چشمه سرویس بهداشتی در یک سال است که با یک محاسبه بسیار ساده بصورت ماهانه #61_هزار_تومان برای هر چشمه سرویس بهداشتی که شامل هزینه های تأمین نیروی انسانی، تعمیر، بازسازی، نگهداری، نگهبانی و خریداری اقلام مصرفی هزینه می گردد که در مقایسه با قرارداد های مشابه آن در مناطق مختلف تهران و حتی کشور بسیار متعادل است.جالب توجه اینکه این قراداد در پنج سال گذشته نیز منعقد گردیده و در دوره جدید مدیریت شهری بدون افزایش قیمت و کاملا شفاف و کارشناسی شده تعدیل و بازنگری شده و از افتخارات مجموعه شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی ره می باشد.

ایجاد و راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تهران از افتخارات این دوره مدیریت شهری می باشد که با هدف محرم دانستن شهروندان و شفاف سازی امور مالی و قراردادی شهرداری تهران راه اندازی شده است و قرارداد ها و معاملات قانونی و شفاف مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تهران در آن منعکس می گردد.

انتشار اخبار با هدف تشویش اذهان عمومی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب در شرایط حساس کنونی آب به آسیاب ریختن دشمن بوده و جز فراهم کردن خوراک برای رسانه های معاند و ضد انقلاب هیچ سود دیگری ندارد و از این منظر شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حق شکایت قانونی از انتشار اینگونه اخبار را برای خود محفوظ می داند.

نظرات بینندگان