arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

شوک دوم به استقلال / مجید حسینی هم رفتنی شد

بعد از جدایی قطعی امید ابراهیمی از استقلال و حضورش در الاهلی قطر، حالا خبر می رسد سیدمجید حسینی مدافع استقلال نیز قصد جدایی از این تیم را دارد. حسینی که فصل درخشانی با استقلال داشت و در تیم ملی هم خوش درخشید چالش لژیونر شدن را در دستور کارش قرار داده و گفته می شود به زودی به ترابوزان‌اسپور ترکیه می پیوندد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع ملی پوش استقلال در یک قدمی پیوستن به تیمی از لیگ ترکیه است.

در شرایطی که مسئولان استقلال امیدواری زیادی داشتند تا پس از اتمام مسابقات جام جهانی، قرارداد ملی‌پوشانشان را تمدید کنند اما ظاهرا در این امر موفق نبودند چرا که تا الان هیچ یک از این نفرات نه تنها حاضر به تمدید قرارداد نشدند که ساز جدایی را به طور جدی کوک کردند.

بعد از جدایی قطعی امید ابراهیمی از استقلال و حضورش در الاهلی قطر، حالا خبر می رسد سیدمجید حسینی مدافع استقلال نیز قصد جدایی از این تیم را دارد. حسینی که فصل درخشانی با استقلال داشت و در تیم ملی هم خوش درخشید چالش لژیونر شدن را در دستور کارش قرار داده و گفته می شود به زودی به ترابوزان‌اسپور ترکیه می پیوندد. اگرچه که حسینی با استقلال قرارداد دارد اما طبق بندی که در قراردادش موجود است با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می تواند از تیم جدا شود. البته مسئولان استقلال مدعی هستند این بند، با ذکر رضایت طرفین همراه است اما بعید به نظر می رسد چنین موضوعی مدنظر باشد چرا که، بعد از چندین جلسه مذاکره با مسئولان استقلال، حسینی در نهایت به افتخاری اعلام کرد که به طور قطع از این تیم جدا می شود.

از همین رو وی به باشگاه اعلام کرده روز جمعه راهی ترکیه می شود تا مذاکرات نهایی اش با ترابوزان را انجام دهد و با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به استقلال، راهی این تیم شود. رقم قرارداد وی با ترابوزان نیز ۳۰۰ هزار یورو اعلام شده است.

در همین زمینه روزنامه «دامگا» ترکیه نوشت که سیدمجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد برای آخرین بار در شهر ترابزون با مسئولان باشگاه ترابزون اسپور ملاقات و قرارداد خود را با این باشگاه امضا کند، این در حالی است که این باشگاه به دنبال قطعی کردن انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر مدافع تیم ملی فوتبال ایران هم هست.

در ادامه این گزارش آمده است: حسینی که عضو استقلال، یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر ایران است، برای جدایی از باشگاه باید قید ۲۰۰ هزار دلار را بزند و بند موجود در قراردادش را برای انتقال به خارج از کشور فعال کند، این در حالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال مخالف جدایی این مدافع جوان است. بحران مالی استقلال و بند جدایی که در قرارداد حسینی وجود دارد، در عملی شدن این انتقال تأثیرگذار است و با وجود اینکه در نهایت رضایت باشگاه برای جدایی وی هم باید صورت بپذیرد، شرایط سخت این باشگاه آنها را مجبور کرده تا با این انتقال موافقت کنند.

منبع: نود

نظرات بینندگان