arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

ساکت: تصمیم فدراسیون فوتبال ادامه همکاری با کی‌روش است/ به دالیچ یا فرد دیگری فکر نمی‌کنیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال با رد هرگونه شایعه درباره حضور مربیانی چون دالیچ در فوتبال ایران اظهار داشت: تصمیم و تأکید قطعی ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین هیئت رئیسه فدراسیون ادامه فعالیت آقای کی‌روش است. برنامه فدراسیون فوتبال این است که این حرکت سازمان یافته فنی در تیم ملی ادامه پیدا کند. تأثیرات این حرکت در عملکرد مطلوب فنی تیم ملی با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات و همچنین تداخل بازی‌های لیگ قهرمانان با برنامه‌های کارلوس کی‌روش در جام جهانی مشهود بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ساکت: تصمیم فدراسیون فوتبال ادامه همکاری با کی‌روش است/ به دالیچ یا فرد دیگری فکر نمی‌کنیممحمدرضا ساکت در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال با رد هرگونه شایعه درباره حضور مربیانی چون دالیچ در فوتبال ایران اظهار داشت: تصمیم و تأکید قطعی ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین هیئت رئیسه فدراسیون ادامه فعالیت آقای کی‌روش است. برنامه فدراسیون فوتبال این است که این حرکت سازمان یافته فنی در تیم ملی ادامه پیدا کند. تأثیرات این حرکت در عملکرد مطلوب فنی تیم ملی با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات و همچنین تداخل بازی‌های لیگ قهرمانان با برنامه‌های کارلوس کی‌روش در جام جهانی مشهود بود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال ضمن رد برخی شایعه‌های جسته و گریخته درباره اسامی متفرقه همچون دالیچ یا... اعلام می‌کند به چیزی جز تداوم همکاری با کارلوس کی‌روش فکر نمی‌کند.

نظرات بینندگان