arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

تجلیل از برترین های شبکه فروش مجتمع سعدی بیمه ایران

در حال حاضر شبکه فروش با سهم 85درصدی در پرتفوی شرکت نیاز به درک متقابل از سوی مسئولان دارد تا بتواندبر سطح دانش فنی وتخصصی وهمچنین ظرفیت وقابلیت های خود بیفزاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همایش تجلیل از برترین های شبکه فروش مجتمع سعدی بیمه ایران در محل همایش ایران زمین و با حضور مدیران قبلی و جمعی از بازنشستگان وشبکه فروش برتر این مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این همایش آریانپور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگیهای بیمه ایران با تاکید بر جایگاه ویژه شبکه فروش در این شرکت گفت: برای تشخیص مسیر درست ضرورت دارد تا با ارزیابی عملکرد شبکه فروش در فواصل زمانی مشخص،نقاط ضعف وقوت وراهکارهای برون رفت از کاستی ها را شناسایی کرده و تصمیم گیری تشکیلاتی اتخاذ کنیم .

وی ادامه داد:در حال حاضر شبکه فروش با سهم 85درصدی در پرتفوی شرکت نیاز به درک متقابل از سوی مسئولان دارد تا بتواندبر سطح دانش فنی وتخصصی وهمچنین ظرفیت وقابلیت های خود بیفزاید.

آریانپور  نقش شبکه فروش در حفظ ،جذب وپیش برد اهداف شرکت را مهم دانست وافزود:برای سرویس دهی مناسب به بیمه شدگان نگرش مدیران ارشد شرکت وهمت شبکه فروش اهمیت زیادی دارد از این رونیاز داریم تا از این نیروی خوب برای رسیدن به اهداف سازمانی بهره ببریم .

معاون حقوقی وهماهنگی استان ها نگرش حرفه ای به شبکه فروش را مهم دانست و تاکید کرد :با تقویت سیستم های آموزشی باید تحلیل وارزیابی ریسک را به این گروه منتقل تا بستر مناسبی برای فروش بیمه نامه ها ایجاد نماییم.

وی در پایان تاکید کرد :  ایجاد معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگیها دربیمه ایران، فرصت مناسبی برای تبدیل نمایندگان حقیقی به حقوقی برای افزایش ظرفیت وتوانایی این نمایندگان است و همچنین  استفاده از ظرفیت  فضای مجازی واستارت آپ ها بسترمناسبی برای افزایش ظرفیت های شرکت است وبه جای تقابل با این گروه ها باید با آنان تعامل سازنده وارتباط موثر ایجاد کنیم .

در ابتدای این جلسه عبدالصمد خدامی مدیر مجتمع سعدی با ارائه گزارشی ازسابقه  فعالیت های این مجتمع گفت :از زمان آغاز فعالیت آن تا حال حاضر ،جایگاه آن رادر بیمه ایران  بسیار بزرگ وموثر بوده وصدور برخی بیمه نامه ها به صورت خاص در این مجتمع نشانگر جایگاه بالای این مجتمع است.

وی برای ارتقای شبکه فروش پیشنهاد کرد تا ترکیب پرتفوی نمایندگان سازماندهی شده ودر ارزیابی رتبه بندی آنان مانده عملیات بیمه گری لحاظ نگردد وهمچنین خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی برای شبکه فروش ،برخورد با نمایندگان کم اثر ،بازدید از دفاتر نمایندگان حقیقی ونیاز سنجی شبکه فروش شد.

در پایان این همایش از 13شرکت ونماینده بیمه ایران وهمچنین 15 نفر از مدیران سابق وبازنشستگان این مجتمع با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
نظرات بینندگان