arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

چتر حمایتی یوتیوب از کاربرانش قدرتمند تر شد / بررسی محتواهای سرقتی / حذف اکانت های سارقان

شرکت یوتیوب در راستای افزایش امنیت کاربران خود یک ویژگی را به سیستم پلتفرم خود افزوده که بررسی می کند کدام یک از محتواهای افراد به سرقت رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت یوتیوب در راستای افزایش امنیت کاربران خود یک ویژگی را به سیستم پلتفرم خود افزوده که بررسی می کند کدام یک از محتواهای افراد به سرقت رفته است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، شرکت یوتیوب در راستای افزایش امنیت کاربران خود یک ابزار ویژه برای تولید کنندگان محتوا طراحی کرده اند.

این شرکت اخیرا ابزاری جدید را برای تولیدکنندگان محتوای خود آماده کرده است . این ابزار بررسی می کند که  آیا ویدیوهای آنها دزدیده شده یا نه.

بر این اساس از این پس، هر ویدیویی که  روی سایت آپلود شود، به کمک ابزار مذکور به سرعت بررسی می شود تا مشخص شود موردی مشابه روی سایت وجود دارد یا خیر. این کار مزایای متعددی مثل حمایت از تولیدکنندگان و حمایت از قانون کپی رایت را شامل می شود.

نام این ابزار "Copyright Match Tool" است که از هفته آینده برای تولیدکنندگان محتوا که دارای بیش از یکصد هزار دنبال کننده هستند فعال می شود.

شایان ذکر است این قابلیت تنها می تواند ویدئوهای کامل و طولانی را بررسی  کند و کلیپ های کوتاه  را  به صورت دقیق بررسی نمی کند.

در نهایت باید بر این نکته تاکید کنیم که برای استفاده از این ابزار، شما باید نخستین  فردی باشید که ویدیویی منحصر به فرد را تولید می کند تا این ابزار بتواند شما را به عنوان سازنده بشناسد.

 

 

برچسب ها: یوتیوب ، پلتفرم
نظرات بینندگان