arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

به روزرسانی شگفت انگیز و رمزی برای کیبورد گوگل ارائه شد! / امکان تایپ به شکل کدهای «مورس»

کمپانی گوگل یک قابلیت جدید و جذاب را به کیبوردهای خود افزوده است. این قابلیت که به شکل اختصاصی برای کاربران iOS اضافه  شده است به شکل رمزی کار می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمپانی گوگل یک قابلیت جدید و جذاب را به کیبوردهای خود افزوده است. این قابلیت که به شکل اختصاصی برای کاربران iOS اضافه  شده است به شکل رمزی کار می کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، با وجود این که پیش از این نسخه اندرویدی این قابلیت جدید در نسخه های بتا رونمایی شده بود، اما اکنون نسخه اصلی این قابلیت برای کاربران موبایل های مبتنی بر ios  معرفی شده است.

اما این قابلیت جدید دقیقا چیست؟  کیبورد جدید مذکور، دارای یک نقطه و یک خط فاصله اختصاصی است. درواقع   زمانی که شما روی این دو کلیک می کنید کیبورد به شما کلماتی ویژه را  پیشنهاد می کند. این شرکت بازی ویژه ای برای آموزش این زبان ساخته است. 

جالب است بدانید زبان مورس و رمزی این سیستم را تنها می توان در عرض 1 ساعت آموخت.کاربران می توانند این بازی را هم روی موبایل و هم روی کامپیوتر نصب کنند.

تانیا فینلی سون یکی از برنامه نویسانی که در خصوص این کیبورد با شرکت گوگل همکاری می کند در بلاگ خود توضیحی راجع به کاربرد این کیبورد به مخاطبین عرضه کرده است. در بخشی از این توضیح می خوانیم: "بسیاری از تکنولوژی های امروزی برای بازارهای بزرگ طراحی می شوند.متاسفانه افرادی که با ناتوانی های حرکتی مختلف دست و پنجه نرم می کنند نمی توانند با این برنامه کار کنند. ارتباطات در عصر تکنولوژی یکی از مهم ترین بخش های زندگی افراد است که می تواند زندگی ما را پرهیجان تر از گذشته کند.  اکنون اگر فردی قصد داشته باشد از این برنامه استفاده کند می توانند با تلفن همراه خود این کار را به راحتی انجام دهند.کاربران می توانند با دانلود این اپلیکیشن با هر فردی از طریق کد مورس در تماس باشند."

 

 

 

 

نظرات بینندگان