arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

شرکت «نتفلیکس» سیستم دانلود هوشمند سریال را معرفی کرد / پاک کردن خودکار قسمت های قبلی / دانلود هوشمند قسمت های جدید

شرکت  نتفلیکس یک ویژگی جدید را به اپلیکیشن اندرویدی خود افزوده که می تواند یک انققلاب ویژه در حوزه دانلود فیلم و سریال تلقی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت  نتفلیکس یک ویژگی جدید را به اپلیکیشن اندرویدی خود افزوده که می تواند یک انققلاب ویژه در حوزه دانلود فیلم و سریال تلقی شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت نتفلیکس قابلیتی خاص را به سیستم های خود افزوده که برای کاربران اهل فیلم وسریال بسیار جذاب است. این ویژگی جدید موسوم به "دانلود هوشمند" است و تمام دانلودهای اخیر شما را پاک می کند و به جای آن ها، قسمت های جدید سریال موردعلاقه شما را به شکل خودکار دانلود می کند.

این یک قابلیت بی نظیر برای افرادی است که همزمان چند سریال پربیننده را نگاه می کنند و گاهی شمارش قسمت های سریال یا روزهای پخش ان از دستشان در می رود. شاید بتوان گفت تنها مواردی که برای استفاده از این ویژگی مورد نیاز است ، سیستم وای فای پر سرعت و البته فضای ذخیره سازی است.

اما برای این که بهتر متوجه شوید می توانیم از یک مثال استفاده کنیم. فرض کنید؛ قسمت های 1 تا 7 یک سریال را دانلود و تماشا کرده اید. برای دانلود قسمت های بعدی فضای کافی ندارید و البته فراموش کرده اید قسمت جدید را دانلود کنید. این سرویس جدید و هوشمند نتفلیکس کار را ساده کرده و قسمت های جدید را به شکل هوشمند برایتان دانلود می کند.

در حالت عادی نیز، زمانی که شما ویدیوهای زیادی را دانلود کنید برنامه نتفلیکس،  به شما اخطار می دهد و از دانلود بیشتر فایل ها جلوگیری می کند.این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا حد مجاز دانلودها رو رعایت کنید.

با این وجود، نتفلیکس هنوز مشخص نکرده که چه زمانی این ویژگی به سیستم عامل iOS اضافه می شود.قطعا این موضوع می تواند خبر خوبی برای طرفداران برنامه نتفلیکس باشد و آنها به راحتی می توانند سریال های خود را  به صورت اتوماتیک و هوشمند دانلود کنند.

نظرات بینندگان