arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

کوارشما پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی الهلال را رد کرد

روزنامه «حریت» چاپ ترکیه نوشت: «ریکاردو کوارشما» بازیکن تیم باشگاهی بشیکتاش ترکیه و تیم ملی فوتبال پرتغال، پیشنهاد اغوا کننده ۱۰ میلیون یورویی تیم الهلال سعودی را رد کرده است. کوارشما که سالانه در باشگاه ترکیه‌ای دو میلیون یورو درآمد دارد، اعلام کرده است که مبلغ قرارداد برای وی اهمیت چندانی ندارد و آنچه برای او حائز اهمیت است، احساس آرامش و راحتی در ترکیه است و وی به دنبال نقل مکان به جای دیگری نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه «حریت» چاپ ترکیه نوشت: «ریکاردو کوارشما» بازیکن تیم باشگاهی بشیکتاش ترکیه و تیم ملی فوتبال پرتغال، پیشنهاد اغوا کننده ۱۰ میلیون یورویی تیم الهلال سعودی را رد کرده است.

به گزارش ایرنا، کوارشما که سالانه در باشگاه ترکیه‌ای دو میلیون یورو درآمد دارد، اعلام کرده است که مبلغ قرارداد برای وی اهمیت چندانی ندارد و آنچه برای او حائز اهمیت است، احساس آرامش و راحتی در ترکیه است و وی به دنبال نقل مکان به جای دیگری نیست.
خبر‌ها از پیشنهاد اغواکننده تیم الهلال عربستان به بازیکن پرتغالی درحالی صورت می‌گیرد که 'سامی الجابر' رئیس باشگاه سعودی گزارش‌های منتشر شده در روزنامه‌های پرتغالی برای تمایل الهلال برای به خدمت گرفتن کوارشما را رد کرده است.
الجابر گفت: در دوره نقل و انتقالات، اخبار زیادی به گوش می‌رسد که برخی صحت دارد و برخی دیگر اینگونه نیست و باشگاه الهلال تصمیمی برای به خدمت گرفتن این بازیکن پرتغالی ندارد.
به گزارش ایرنا، کوارشما بازیکن ۳۴ ساله در تیم ملی کشورش در جام جهانی روسیه حضور داشته است و تک گل تیمش در دیدار با ایران را بثمر رساند.
پرتغال ۱۰ تیرماه ۹۷ در دیدار مقابل اروگوئه که در شهر «سوچی» روسیه برگزار شد، با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از مرحله یک چهارم پایانی بازماند.

نظرات بینندگان