arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ریزش فالوورهای ترامپ تا معرفی عصبانی ترین کاربران فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی در حال طراحی نوعی سیستم هستند که می تواند به سهولت صدای کاربران را تقلید کرده و بدون هیچ ضریب خطایی دیگران را فریب دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت پاناسونیک در نظر دارد سطح باتری های کبالت خود را کاهش دهد. احتمال می رود این رقم به نصف کاهش پیدا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش ها حکایت از آن دارند که جف بیزوس نرخ  احتمالی سفر با پروژه فضایی  "بلواوریجین" را  به رقمی حداقل 200 هزار دلاری خواهد رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ، در پی سیاست های جدید توییتر برای حذف اکانت های جعلی بیش از 300 هزار نفر از دنبال کنندگان خود را از دست داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک پژوهش جالب که توسط شرکت کواینتلی انجام شده نشان می دهد کاربران برخی از کشورها نسبت به دیگر کشورها عصبی تر هستند و یا به عبارتی خشم خود را بیشتر نشان می دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل 300 میلیون دلار را برای افزایش استفاده از انرژی های پاک در چین سرمایه گذاری خواهد کرد. اپل جزو برترین شرکت های فعال در حوزه توسعه استفاده از انرژی های پاک در جهان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک زوج آلمانی موفق شدند حق دسترسی به اطلاعات مندرج در فیسبوک فرزندشان را کسب کنند. این موضوع وقتی عجیب می شود که بدانیم فرزند نوجوان این 2 نفر در قید حیات نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک پژوهش نشان می دهد شیوع استفاده از ربات ها در مشاغل انسانی، طی 2 دهه آینده مخاطراتی جدی مثل افزایش قاچاق نیروی کار را در پی خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان