arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

سواستفاده تتلو از تصویر قدیمی با مائده هژبری برای اقبال به کنسرتش؟ / چرخش موضع ثانویه تتلو؛ دوباره ضدحجاب شد! +عکس

«انتخاب»: برخی کاربران فضای مجازی ادعا کرده اند که "تتلو در ابروریزیی جدید، تصویری قدیمی از مائده هژبری منتشر کرده است"تتلو ادعا کرده هژبری الان در ترکیه و همراه تیم اوست! و حتی مدعی شد قرار است در کنسرت او این دختر حضور داشته باشد! این کاربران شبکه‌های اجتماعی با کنار هم قراردادن تصاویر جدید و قدیم این خواننده می‌گویند تتلو درتصاویر جدید، نقاشی جدیدی روی صورتش کشیده که در تصویر مشترک با مائده، اثری از آن نیست که نشان از دروغ این خواننده دارد! با این حال، گروهی دیگر از کاربران با جعلی خواندن توییت هژبری می‌گویند این تصاویر کاملاً واقعیست و نور زیاد عکس، باعث از بین رفتن تتوی صورت او شده است. حتی برخی با امکانات کامپیوتری، ادعای خود در مورد صحت ادعای تتلو را قابت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آبروریزی خواننده جنجالی / سواستفاده تتلو از تصویر قدیمی با مائده هژبری برای اقبال به کنسرتش+عکس

برخي كاربران فضاي مجازي ادعا كرده اند كه "تتلو در ابروريزيي جديد، تصويري قديمي از مائده هژبري منتشر كرده است.

به گزارش «انتخاب»؛ تتلو ادعا كرده هژبري الان در تركيه و همراه تيم اوست و حتي مدعي شد قرار است در كنسرت او، اين دختر حضور داشته باشد.

اين كاربران شبكه هاي اجتماعي با كنار هم قراردادن تصاوير جديد و قديم اين خواننده مي گويند تتلو درتصاوير جديد، نقاشي جديدي روي صورتش كشيده كه در تصوير مشترك با مائده، اثري از آن نيست كه نشان از دروغ اين خواننده دارد.

اين گروه از كاربران فضاي مجازي معتقدند او عامدانه دو تصوير از مائده هژبري را منتشر كرده تا از شهرت او براي كنسرتش استفاده كند.

پس از آن، توييتي منتسب به مائده هژبري منتشر شد كه ضمن انتقاد از تتلو بدليل سواستفاده از عكس وي، اقدام وي را تبليغاتي خوانده و گفته كه با پيگيري خانواده اش، تصوير مذكور از صفحه اينستاگرام تتلو حذف شده است.

با اين حال، گروهي ديگر از كاربران با جعلي خواندن توييت هژبري مي گويند اين تصاوير كاملاً واقعيست و نور زياد عكس، باعث از بين رفتن تتوي صورت او شده است. حتي برخي با امكانات كامپيوتري، ادعاي خود در مورد صحت ادعاي تتلو را قابت كرده اند.

چرخش موضع ثانويه تتلو ؛ دوباره ضدحجاب شد!؟

يك اتفاق حاشيه اي عجيب كه حتما باعث شرم اصولگرايان حامي اين خواننده زيرزميني خواهد شد، چرخش اعتقادي جديد تتلوست! درحالي كه او چندي قبل ايران را ترك كرد و اين روزها در حال برنامه ريزي براي كنسرتش است، پس از مدتها سكوت، مواضع جديدي از او منتشر شده است.

او كه در سالهاي قبل به يكي از حاميان اصولگرايان تبديل شده بود و مرتباً از خود چهره اي جديد، با اعتقاد به اصول ديني و تاكيد مكرر بر مقوله حجاب نشان مي داد، در يكي از پست هاي اخيرش مي گويد ديگر نظرات سابق در مورد حجاب را ندارد و حالا باز هم مواضعش تغيير كرده و شايد بيشتر هم تغيير كند!

هرچند تتلو قبل از چرخش موضع ثانويه اش، يك خواننده زيرزميني بود مانند بقيه فعالان اين عرصه؛ چهره اي كاملاً مقابل چرخش موضع اوليه اش! اما حمايت او از برخي اصولگرايان باعث تفاوت اين خواننده زيرزميني نسبت به ديگر همكارانش شد.

نظرات بینندگان