arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

پیتانا: خبر قضاوت در فینال جام جهانی مثل خبر پدر شدنم بود

نستور پیتانا داور آرژانتینی که دیدار افتتاحیه جام جهانی را قضاوت کرد، به عنوان داور دیدار نهایی جام جهانی انتخاب شد. او درباره احساسش از این انتخاب گفت: خیلی کم در زندگی چنین چیزی را تجربه کردم. احساس فوق العاده‌ای است که به عنوان داور دیدار نهایی انتخاب شدم. شاید تنها خبر پدر شدنم را بتوان با این خبر مقایسه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داور آرژانتینی درباره انتخاب به عنوان داور دیدار نهایی جام جهانی با سایت فیفا به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا، نستور پیتانا داور آرژانتینی که دیدار افتتاحیه جام جهانی را قضاوت کرد، به عنوان داور دیدار نهایی جام جهانی انتخاب شد. او درباره احساسش از این انتخاب گفت: خیلی کم در زندگی چنین چیزی را تجربه کردم. احساس فوق العاده‌ای است که به عنوان داور دیدار نهایی انتخاب شدم. شاید تنها خبر پدر شدنم را بتوان با این خبر مقایسه کرد. مسئولیت بسیار بزرگی روی شانه‌های من قرار گرفته است و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد ممکن را در این دیدار داشته باشم.

او در ادامه گفت: هر کسی که فوتبال را دوست داشته باشد، آرزو دارد که بتواند در دیدار نهایی حاضر باشد. ما تلاش زیادی کردیم تا با بهترین عملکرد برای این کار انتخاب شویم. اکنون به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد ممکن را در دیدار نهایی جام جهانی داشته باشیم.

بیورن کوئیپرس داور هلندی به عنوان داور چهارم، پیتانا را در امر قضاوت یاری خواهد کرد.

نظرات بینندگان