arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

«عابربانک پرسپولیس» یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی دستگیر شد / او ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد!

«ح. ه» به دلیل بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهاد‌های امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می‌برد. وی در تلاش است زمین‌هایی که ارزش مالی چندانی ندارند و در استان‌های فارس، بوشهر و تهران به نامش ثبت شده به جای این بدهی پرداخت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«ح. ه» به دلیل بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهاد‌های امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می‌برد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکیست وی با شکایت بانک سرمایه به دلیل اخذ وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی با وثایق ناچیز و با حکم دادسرای پولی و بانکی در زندان اوین به سر می‌برد و اکنون مرحله دادسرا و حکم بازداشت موقت خود را سپری می‌کند.

وی در تلاش است زمین‌هایی که ارزش مالی چندانی ندارند و در استان‌های فارس، بوشهر و تهران به نامش ثبت شده به جای این بدهی پرداخت کند.

ایرنا: «عابر بانک پرسپولیس» بازداشت شده

یک منبع مطلع گفت: حسین هدایتی، (سرمایه دار معروف و حامی مالی تیم پرسپولیس) یک ماه پیش بازداشت شده است و اکنون نیز با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها مبنی بر بازداشت حسین هدایتی اظهار داشت: هدایتی مهر سال 96 یک مرتبه بازداشت شد که نهایتاً پس از چند ماه بازداشت، با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه و تودیع وثیقه 200 میلیارد تومانی از زندان آزاد شد.

وی افزود: نیمه‌های خرداد امسال، هدایتی مجدد به دادسرای پولی و بانکی احضار و قرار وثیقه وی مجدد به قرار بازداشت تبدیل و روانه زندان شد.

این مقام مطلع گفت: برای هدایتی به خاطر بدهی‌های کلان بانکی به بانک سرمایه و برخی بانک‌های دیگر پرونده تشکیل شده و آخرین بار نیز به همراه علیرضا نکویی مالک روزنامه قانون و یکی از بدهکاران بانک سرمایه، بازداشت شده است.

به گفته وی، پرونده هدایتی در شعبه اول دادسرای پولی وبانکی در جریان است.

نظرات بینندگان