arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

ادامه روند انتخاب شهردار کرج به هفته بعد موکول شد / ۴ نامزد نهایی برنامه می‌دهند

مهمترین موضوع مطرح شده در جلسه هفتاد و چهارم شورای شهر کرج، نحوه ادامه روند انتخاب شهردار از میان چهار گزینه مطرح شده بود. یکشنبه علاوه بر جلسه عادی یک جلسه فوق‌العاده نیز تشکیل و به ترتیب آقایان ترکاشوند، احمدی‌نژاد، ایلیات و مقدسی‌زاده به ارائه‌ی برنامه‌های خود خواهند پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهمترین موضوع مطرح شده در جلسه هفتاد و چهارم شورای شهر کرج، نحوه ادامه روند انتخاب شهردار از میان چهار گزینه مطرح شده بود.

به گزارش ایسنا، محمد نبیونی در خصوص محدودیت زمان فعالیت سرپرست در شهرداری و پایان مهلت سه ماهه برای انتخاب شهردار گفت: وزارت کشور شفاها عنوان کرده که با توجه به انتخاب شهردار در سه ماه فرصت تعیین شده و نظر مخالف وزارت، این موضوع مانعی در ادامه روند انتخاب گزینه جدید ایجاد نمی‌کند.

نبیونی افزود: بر همین اساس با توجه به برگزاری جلسه هیئت رئیسه شوراهای شهرهای سراسر کشور در ارومیه و تعطیلی جلسه روز چهارشنبه هفته جاری، این موضوع به جلسه یکشنبه هفته آینده موکول می‌شود، بنابراین یکشنبه علاوه بر جلسه عادی یک جلسه فوق‌العاده نیز تشکیل و به ترتیب آقایان ترکاشوند، احمدی‌نژاد، ایلیات و مقدسی‌زاده به ارائه‌ی برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

ترتیب ارائه برنامه توسط گزینه‌های مطرح از طریق قرعه‌کشی تعیین شد.

نظرات بینندگان